2012年6月21日星期四

惹味菜式 - 乾蔥頭抽生煎雞


上兩星期進入了夫人調理的後三星期, 所以吃的東西開始可以比較濃味和比較「大補」, 其中有一味是我在之前一本專業飲食界的雜誌見到的三個字「生煎雞」. 

自己想想下就想到用太太喜歡吃的乾蔥來做這道菜式了.

為了「調理」, 所以用的是新鮮雞. 我想, 如果真的只是為求「有得食」的話, 用冰鲜雞或者雞扒大概也可以吧, 雖然食味會差很遠. 不過做法其實又真的不難, 而且效果甚佳, 好食到唔停得口, 所以都寫來推介.

材料就是: 鮮雞一隻起肉, 可以叫雞販代勞. 乾蔥五六粒切細 (多o的仲好). 個雞殼/腳/少少柳肉就可以留返來燉下湯呀, 煮下湯底之類.

雞先用普通料 (鹽, 糖, 少少老抽, 薑汁, 少少生粉) 醃好, 同時準備個汁, 大概係兩三湯匙的頭抽, 開同等份量的紅糖/黃砂糖攪勻, 加入少少紹酒, 幾滴麻油和幾滴鎮江醋. (我個人發現加入去幾好食)

起平底易潔/陶瓷煎鑊, 爆香乾蔥後將雞 "肉向底皮向面" 放下, 煎兩三分鐘, 反轉 (皮向下) 又煎多三分鐘後蓋上鑊蓋, 收細火煎焗四分鐘左右, 打開蓋, 灒入開好的頭抽糖汁, 開中火繼續煎, 將開始有焦樣的乾蔥逐少移走 (費事整到有燶味而已), 直至收到個汁大半乾就可以了. 雞皮到時會散發微微的焦香.

今次呢碟所謂自創的菜式就大成功了. 夫人&女王都不知幾鍾意食, 食到想搶我碗內那些.  尤其係個皮呀下...


7 則留言:

匿名 說...

好,等我黎緊端午節煎黎孝敬家人先,希望煎到您的水準啦。

wasabi

老朽 說...

整完結果點呢? ^^

匿名 說...

結果係好得,全家都好鍾意食,整埋清酒煮蜆,腐乳炒通菜,清蒸魚再㷛埋紅蘿蔔粟米合掌瓜西施骨湯,正~

wasabi

老朽 說...

哈, 咁就好喇. 個樣像唔像我整那款, 定係個皮燒得仲靚o的?

匿名 說...

咪玩啦,我初次學煮,邊可能有您咁既水準吖~

wasabi

匿名 說...

講開又講向街市慣常光顧的菜販話正常人夏天唔好㷛太補既湯怕太燥,佢話㷛紅蘿蔔粟米合掌瓜西施骨湯就最潤而不燥~

wasabi

Unknown 說...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
主播聊天室
同城聊天室
視頻聊
情色電影全集
真人裸體視頻
裸體視頻網址
女人赤身裸體視頻
中國裸體視頻網址
視頻網址大全
視頻網址
低調視頻庫網址
做一個愛視頻網址
視頻網址解析
視頻製作網址
真人女裸體視頻
真人裸體聊天視頻
真人裸體網站
真人表演視頻網站
真人秀多人視頻
真人裸體視頻網站
真人裸體電影
視頻真人秀網站
真人在線網頁遊戲
大島優子裸體
視頻網站排行
在線視頻網站你懂的
視頻下載網站
免費視頻聊天網
國外視頻網站
台灣甜心辣妹視訊
台灣免費視訊
聊天室VIP破解版
日本視訊聊天室
視訊聊天下載
怎麼下載視頻
視頻下載網站免費
免費視頻裸聊
免費視頻找女人聊天
免費成人視頻在線
免費聊天視頻
免費視頻成人
FC2免費共享視頻
在線視頻
製作視頻的免費軟件
24小時裸聊視頻免費
裸聊全免費視頻聊
視頻表演裸聊
美女全裸視頻
裸聊全免費的qq
裸聊視頻免費的看看