2012年6月15日星期五

特長的誓詞

當新人知道我為他們證婚時可以自訂誓詞, 不少都好興奮地說要自己寫一篇驚天地又泣鬼神, o岩細路又o岩大人的誓詞出來.

而當執起筆時, 不少新人都會呆了... 「寫咩好呢...」

其實, 誓詞無一定的限制, 好多網上有的版本都可以作參考的. 不過就似乎忌太長了.

有一對新人, 整個婚禮都搞得十分有型有款, 在大酒店舉行, 主人家都有頭有面的. 我亦為他們度身訂做了一些程序去配合新人的 specific instruction "盡量 grand o的".  而他們整體的效果都十分 grand.

不過來到誓詞一 part就有點甩轆了.

新人是經歷過離合才走在一起, 而且亦有兩年時間做「太空人」分隔異地, 好不容易可以共諧連履, 所以他們希望在誓詞中和賓客分享一下. 而他們又想為對方保持神秘感, 所以是各自書寫自家誓詞, 到結婚前兩天才給我 approve 和印出來.

我一收到兩個 email 已經心叫不妙, 兩位似乎都十分緊張對方, 所以不約而同地, 誓詞都比較「肉緊」 (well, 又未去到肉麻o既...) ; 不過就住他們以往的事, 似乎分享得太多了點, 每人都有百幾二百字, 印起來半版有多了.  所以我都分別致電他們問清楚是否真的想如此說.  似乎兩位都幾堅定.  

就係咁, 他們做了整個 "好 grand婚禮" 中最搞笑的對白. 

或者, 他們不介意, 那就最好啦, 始終係為對方真心準備的誓言, 之不過其他親友呢, 忍唔到係好正常o既.  因為他們一講到「見唔到你成年, 掛到死呀」之類時, 原本好莊嚴的場面都即時爆笑起來. 而聽到對方秘密地為自己準備的誓詞時, 似乎自己都爆笑了. 

當然, 全世界70億人只有我一個係知晒雙方的原意同埋雙方的誓詞的.  諗到呢度, 我無爆笑, 不過就會心微笑囉.

3 則留言:

匿名 說...

每對新人想分享自己的愛情故事有幾轟動和感人,係完全理解,不過要賓客全程呆坐,唔係感人而係虐待。我試過參加一個朋友的婚禮,新郎用了十五分鐘在台上發表愛的宣言,我差點睡著在椅上跌了下來。
wasabi

老朽 說...

如果係開席前的話, 相信有幾十人會想衝上去打鑊佢... XD

匿名 說...

肯定係,阻住人開飯@@

wasabi