2012年6月3日星期日

女王軼事兩則

近幾篇都是說太太, 無特別提女王. 其實女王都幾乖巧, 近排都好少扭好耐計 -- 係「好少扭好耐」, 唔係「無扭」.  不過細路 , 你仲想佢點丫...

當中有兩件小事倒是幾有趣, 應該一提的.

1)  幾星期前夫人還未確定二皇爺的事, 不過都會擔心, 所以吃得比較健康. 有個星期六女王學完音樂班後去吃午飯, 當然女王「咩都唔知」, 不過又知道「媽咪唔舒服」. 所以當我問本身查實都唔太鍾意食「麥當當」的女王 *  去邊度食野時, 她答「唔好去麥當勞啦... 媽咪唔舒服唔食得」。聽到我和夫人心都甜埋, 仲即刻在她學校手冊上那類似 "賞善罰惡" 那欄寫上去。

-- 其實那天夫人會自己先吃飯, 所以最後我和女王吃的時候也去了老麥, 因為快丫嘛...

2) 女王也有讀些英文班之類的當為玩又好, 補習又好啦.  同場是有另一班學普通話誦讀「弟子規」的. 而弟子規第一句就是「父母呼, 應勿緩」-- 當然就是說如果父母叫你的話就要馬上回應. 但成日都聽到女王說「應勿緩, 父母呼 」... 明明是掉轉了的.

女王話「無掉轉到呀... 」咁點解呢?

「"父母呼, 應勿緩" 就係你地叫我時我要快o的應丫嘛; 咁 "應勿緩, 父母呼" 咪即係我叫你地時你都要快o的應我囉...!」

... 問你怕未??

* 女王一向唔太愛老麥, 去老麥只會愛吃他們的薯條, 粟米和飲品 (當然還有那件玩具).  其實, well, 有樣野係我衰, 帶佢去食Gourmet burger 多, 變左吃包寧願去burgeroom 或者 Main Street Deli... 真係弊...