2011年8月4日星期四

嘩, 咁貴o既?

之前睇出面話而家有些新入職的青少年, 見工都由屋企人 (以阿媽為主) 陪伴, 有事就由父母代 "頂" 代答. 我竟然都收到一個這樣的電話.

「喂, 我想找老朽律師」(是一位 antie 級的, 她當然是叫我真名)

「我是, 請問係...」

「我係 x 太, 係上兩個月你幫 y 太個仔證婚時o既客人, 我見到你做得『幾企理』, 想幫我個仔問一下你的價錢」其實係幾有禮貌的, 不過 "幾企理" 呢句好似係我同人講多喎... @@"

「係呀, 你快當新奶奶了? 恭喜! 請問令郎幾時大日子?」

「12月xx日」

「那日我下午已經有另一對在尖沙咀的, 唔知佢會唔會係 6 點後行禮? 唔係的話可能幫唔到你地手喎... 一係咁啦, 唔介意的話, 始終佢同你未來新抱都會直接係我個客, 不如我同佢地傾o下先丫, 最緊要新人開心」

「未使住o既, 而家多數野都係我幫佢打點好先o既. 佢有第二o的o野忙緊, 不過遲少少會等佢同你傾o下o既」 咁都得?

其實我一向都希望可以先和新人傾好, 讓他們可以親自接觸我, 才決定是否委託我做他們的監禮人, 因為我和他們的 service, 不是一個純 "買賣", 而是一項貼心的服務,我也希望先和新人傾一下, 才知道他們是否應成為我的客人.

這樣說, 好似好寸, 但我只希望我所證婚的新人, 能夠真正地體會我點解會為他們證婚 (之前提過, 唔詳贅了).

阿伯友繼續發功「得o架喇. 有咩同我講啦; 係呢你咩價錢? 阿邊個邊個介紹, 平少少啦!」

之咁, 我一向就係中秋打後, 星期六日夜晚會比較貴少少 - 當然啦, 犧牲同屋企人 (尤其係女王) 一起的時間, 點都有多少代價o卦...

聽到價錢後, 伯友都彈起「嘩, 咁貴o既? 出面二千幾咋喎!我都有格價o架!」

聽到呢度, 其實可能大家都會諗以下幾樣o野:

1) 我係咪真係開得太貴?
2) 最後呢位 auntie 有無搵到我?

先一支開叉筆提一下. 之前都提過, 律師的價錢是每小時二三千元的, 監禮證婚風險較低, 有時可以收得平少少, 但用了星期六日的時間又點計呢? 或者好多人會覺得 "婚禮的 service provider 係預o左星期六日o架喇" 呢點我明. 但律師有點不同的是, 他們絕大多數並不是平日可以放假休息的, whereas 不少和婚禮有關的 service provider 不是婚禮的日子時可以開晏收早, 又或者休息一下. 講真, 畀o下面o的行家啦陰功...

有些新人在網上都評論過, 其實律師出場只係十多分鐘, 收幾千大元似乎太好賺了吧. 的確, 有些行家係只在行禮時出現, 之前只是好約略地見一下新人, 所以就會導致我上幾星期在親戚婚禮上所見, 個律師都幾有禮貌, 不過連新人参名字都不知道的場面了.

至於我自己, 因為 service 比較個人化, 我每對新人都會另外撥一小時以上和他們開會去傾他們的婚禮和整個流程, 所以收費的 scale 又難以一概而論. 但是, 始終有新人只是希望律師出現為他們見證宣誓的時刻. 所以便會認為律師的收費無需那麼高昂了.

哈, 至於那位伯友, 點做呢個 "母親的抉擇"? 佢最後都畀我說服到 (又未 confirm 住), 請佢公子同埋未來新抱下星期找我傾傾先. 因為我同佢講 :

「新人先係主角, 你身為阿媽/奶奶, 已經為佢地做o左好多野; 講真阿伯友你都係見我 ok 先找我o者. 小弟過到你o個關都好高興, 但係當晚台上面對住我o既係你公子同新抱丫嘛, 有咩得失, 我都交待唔到畀你, 累埋你就唔好啦!」

哈, 就係咁!

沒有留言: