2011年8月16日星期二

家教

女王剛放完第一次的暑假, 只有三星期.

開學前, 夫人有朋友介紹, 我們就帶了她去西環寶翠園樓下的一個室內兒童遊樂場去玩, 是要付款的, 都幾貴, 三人行要二百多元.

當日是星期天, 去到見到相當多小朋友在玩, 加上家長, 密質質的. 原來同時間有兩位小朋友在這裡租場舉行生日 party, 唔怪得full 到飛起, 連放鞋仔的地方都爆晒. (和好多室內的收費遊樂場一樣, 入去玩要脫鞋穿襪) 女王去玩時也一樣, 不過女王都好乖, 肯找個地方放下鞋子才慢慢玩.

見街外的小朋友真係如同萬花筒一樣. 幾百人就幾百種性格. 多數三至五歲的小孩都會和父母一起走來走去, 而且都比較細力; 而六歲以上的也不會太亂來. 而且都頗有禮貌, 起碼會走來有禮地問 "唔該個波波籃可唔可以借畀我", 就算答案係 "唔好意思, 我地仲玩緊", 佢地最多只係 "哦" 之後就走開, 唔會再有什麼行動.

不過有三數位就真的比較 "另類".

在玩一張似 "跳舞毯" 的遊戲時, 小朋友會在一排方格的燈箱上走, 有時要去一起鬧快踩一些地上燈光打出的波波, 有時就要跳起避開那一路 "跳過來" 的波波. 女王只是 3 歲, 有時的確係跳不過的. 中了, 那個波就會在地面的光格內散開. 而當一位年約 6 歲的瘦猴子男孩見到女王跳不過其中一個波後, 便衝過來將女王推跌, 之後就叫道 "哦! 你踩爛o左個波波, 輸o左呀你! 快o的走!" 嚇到女王呆o左, 好在我o係側邊, 我即刻伸手隔開, 之後同條死o靚仔講, 「你輸o左我推跌你好唔好? 」 個細路見女王有大人幫拖, 即刻走o左去.

我向女王解釋可能係小朋友唔小心, 又或者佢太心急 (純粹唔想佢有陰影) 不過之後亦加多一句: 有時o的人粗魯, 唔好同佢玩喇.

我承認女王係細個可能唔識玩, 亦承認那位細路佢未必認識到女王係細個到唔識玩, 但係識玩與唔識玩, 以及輸o左, 唔係可以推撞和整跌任何人的原因. 更何況女王輸o左無累到佢都輸埋喎.

呢個時候我發現呢位小朋友附近係無家長在一起的. 後來就見到有位不知道是爸爸定係邊位男性家長有同佢傾幾句, 之後又走返埋一邊的長凳自己o係度睇報紙雜誌兼玩電話; 完全同個細路無帶無交流.

咁樣教仔法, 唔怪得啦!

這個時候, 我第一時間諗起的, 就係 "小學雞".

唉, 又多一個.