2011年8月11日星期四

好。趕。呀呀呀。。。

近幾星期, 都幾 "突發", 除了一些朋友或曾證婚的客戶介紹不少新人來找我之外, 更加在兩星期內多了十幾通所謂 "飛來蜢" 的街客打來問我可否為他們證婚.

昨天就有一位女士打來, 她的姓氏比較特別, 所以我也比較留意.

不過她打來不是為自己, 而是為了自己的兄長而打來的. 原來他兄長和未來嫂嫂都身在內地, 而兄長就是香港人. 嫂嫂是內地江南一帶人士, 旅居深圳工作. 不過就想 9 月 (無錯, 係一個月後) 在香港註冊, 地點就無咩所謂, 大概會找一間酒樓一定食食飯前先簽個紙.

本來新人背景提來沒大用, 不過偏偏新娘的老家十分偏遠, 而且按呢位熱心的妹妹透露, 「連電單車都無」. 好在新娘本身在深圳工作日子長, 內地新人需要遞交的 "戶口薄" 同埋生育證明都有. 不過妹妹就透露未來嫂嫂因為有孕在身所以未落香港, 就是要靠香港的一紙婚書才可以落香港生仔.

先別談應不應該讓內地孕婦來香港生仔. 始終小 bb 的父親是香港人, 法理上也不能阻止他們在香港註冊, 而且按熱心妹妹所說, 嫂嫂 "陀得唔太穩定" 所以想落香港做檢查和安胎. 這個說法, 身為父親的我, 完全接受.

好了, 新娘因人在大陸, 所以要找新郎帶文件來給我, 文件相當快手齊備, 所以我也請他們不要眈擱時間, 盡快來律師樓入擬結婚通知書. 而且時間真係只係 "剛剛好", 遲多個多星期就真係想幫都幫唔到了.

不過上來見我的除朋新郎外就是他媽媽和家姐. 打電話來的妹妹就因上班未有出現.

一見到真人, 有點「唏噓」: 個人感覺就是, 見到新郎個樣, 成個吊兒郎當, 由頭到尾全無意見, 說話像不想回答的; 反而是新奶奶就相當雀躍, 而家姐也十分幫手 (當然打來問了不少問題的妹妹也明顯地十分緊張這頭親事). 即時就想起早幾天打來問價的那位媽媽. 今次, 新郎簡直像個木偶的, 踢一踢, 郁一郁. 喂大佬, 結婚呀. 點都好, 唔該歡容o的丫... 望住一個咁o既人就來做老豆, 除了替佢老婆 & 未出世的小朋友有點擔心外, 直頭「有少少想 "鐘" 佢」添呀~!

在呢一刻, 我反而覺得幫手的幾位女士們好可愛, 佢地唔似係煩人, 反而係知道自己個仔/大佬/細佬一向都係 "死唔斷氣" 的, 為了順利幫佢 "娶到老婆", 所以出錢出力 (連畀政府註冊的費用都係家姐幫手 "畀住先" 的...) 雖然未至於頭頂發光, 但係卻使我在對住呢位新郎時, 比較有動力.

到時希望可以使出「十二成功力」, 使呢個吊兒郎當佬可以明多少少咩係婚姻, 咩係責任, 同埋咩係盟誓...

沒有留言: