2011年8月23日星期二

「漸入佳境」

我自己係咪 "漸入佳境" 就唔知, 起碼雖然老闆依然係無任何新工作交給我, 我自己可還有 "底" 可 "撈", 而且證婚工作真係幾乎每天都有新人找我 (雖然有時 firm 唔到, 又或者有時已經撞了期), 有時仲一天幾對新人打來. 當然, 這些雖然不是什麼好大型的官司或工作, 但至少是我最喜歡的工作來的.

要說的不是我, 而是女王的保姆和姨仔.

先係咁意提一下, 原來之前沒有寫出來, 就是女王保姆無啦啦肚痛腸痛 & 大便出血, 之後照到大腸有 "幾粒野", 嚇了好幾星期, 後來我幫手, 透過舊同事安排她去照腸鏡, 知道原來是增生的 polyp (應是良性的), 當下即刻切除, 無得留低. 雖然她仲話有少少胃部頂住頂住, 不過無特發痛楚而又無內出血情況, 估計並非癌腫, 遲少少再照多次希望無咩特別事吧...

講返姨仔, 她的淋巴瘤化療去到 "第六針", 是時候做個 "中期評估" 了. 所以早幾天就去了香港唯一有私家照全身 CT 的醫院做個快速的檢查. 之前老朽也和相熟的友人打個招呼去找那位 "淋巴瘤權威教授", 希望他老人家親自看一下.

其實, 之前我們, 甚至係的的父母都幾緊張o下. 好似等成績表咁. 我老豆又係咁為佢唸經, 我當然同女王都有返教堂為佢特別祈禱啦.

好了, 看完, 教授 (姨仔同襟弟拔少話佢個樣好似我...) 話 "幾好丫!" 之後左睇右睇, "你又無發燒又無甩頭髮喎!" (其實都有不過唔太明顯). 照晒之後, 大家見到 report 寫住 signaficant decrease in mass... 之類, 都覺得好安慰. 不過教授話都要係咁意電返一個療程以防o的殘餘部隊「翻撻」, 同埋係打晒針落完藥先做o既.

好了, 檢查完, 大家都輕鬆不少, 出了去食飯 (當然化療中人要 "食自己飯" 啦, 因為怕外面食飯有微量污染), 見到拔少胃口唔錯, 又知佢為了陪姨仔好多東西都唔食得, 又食到好清, 所以就叫佢多揀一味肉類的. 佢諗都唔使諗就話 "中式牛柳!".

呢期, 真係辛苦o左佢. 結婚無耐就要陪姨仔打呢場仗, 完全義無反顧, 每天一放工就跑回家協助照顧她, 轉不了去自己喜歡的工作 (因為新工有時要返內地), 放棄一切自己的娛樂去陪她, 對一個三十歲的 "青年" 來說, 犧牲其實都幾大. 不過反而使我更加想起他們所揀選的結婚誓詞之中 "無論富有或貧窮, 健康或疾病..." 雖然呢場仗只係打了幾個月, 之後可能打多半年左右就可以休息o下 (希望之後都唔使 "翻兜" 再打啦!), 但係的確, 真係好能夠反映出呢段誓詞, 亦係活出呢段誓詞的最佳人辦; 當然, 我說起來, 可能是輕描淡寫, 而且呢o的比較 "唔老 o黎" 的事, 我唔可以在婚禮上和新人分享, 但真係好希望有機會睇到呢篇的新人, 都可以借鏡. 當然, 唔希望你們會遇到咁o既事... 不過, 他們原來到最後, 是最令人羨慕的一對.