2011年3月2日星期三

為了六千元而心口痛

今年的財政預算案認真甩轆, 簡直係去到人人拍檯的地步.

一個大頭佛下來, 都不知是誰建議將那六千大元都放入 MPF 之中, 到三十年後大家退休之時, 不知可否買到一碗雲吞麵?

沒有退稅倒還說得過去. 始終交稅是公民義務, 總不成年年也有回贈, 這個我接受. 但將錢交給基金佬我就有點反感了. 分明是利益輸送嘛!

好了. 在眾人一口之下, 政府立場又軟化. 不過今次畀人話無 guts.

呢樣我又覺得過份了一點. 始終人家開首有錯失, 現在你當他是從善如流又好, 知錯能改又好. 有得收就算了.

當然, 基金問題和經濟以至於住屋房價等等, 通通未解決, 也不能用這六千大元 (甚至另外的六千元退稅) 解決. 但這個不是由政府可以解決的問題. 而且, 講得唔好聽一句, 唔係市場賣呢樣賣o個樣都賺錢的話, 政府邊度有咁多收入來派糖?

我是不滿這份預算案的, 但既然政府有改變, 再話也沒用, 最不喜歡的, 反而是現在就走出來認頭邀功的一些保皇友仔, 和那些仍然不斷地只有鬧鬧鬧的假民主人. 他們都是來撈油水的. 最賤精的我反而覺得是他們.

講開鬧鬧鬧, 今天見到特首昨日被 "技術性擊中" 後去驗傷, 又被人話做戲. 更說他中午被襲晚上才去醫院又有問題. 這個倒可以解釋的. 因為遇襲的一刻, 人受的傷不是割開性的話, 傷患是不會即時察覺的. 正如好多時少少的碰撞後, 到晚上回家才見到有瘀傷一樣. 如果這樣又有錯的話, 那衝上台的又會是什麼? 難道就是英雄?

特首的修輕微, 係人都知, 如果係議員或者爛仔, high 親下都一定鬼殺咁嘈話要驗傷, 咁點解你驗得, 人家驗就唔得?

呢班人狼到衝上台, 當時係辛亥革命的紀念活動. 他們口口聲聲說是 "翻版革命", 我看來就是乘機搞事兼毫不尊重中山先生. 先烈們是為人民一心的前仆後繼, 他們就是未問情由打o左先講. 雖然我一向不喜歡一些官員, 對曾特首也沒有甚麼好感. 但他們當時是香港的代表, 是公職人員, 無啦啦打人 (仲扯保安o既領帶!) 點都講不過去. 仲要掟飯盒, 我係佢屋企人都覺得 "養佢o徙米飯".

唔知點解, 睇到電視那一刻, 我竟然有少少想那些保安用那些拉帶欄杆 "鐘" 埋去那示威者的想法... 我都覺得幾爆!