2011年6月30日星期四

父親節 2011 I - 女王的禮物

今年的父親節, 因為一點一滴的小事, 變得難忘. 或者, 分開來說吧.

首先是因為姨仔繼續接受化療, 就返佢的日程表, 所以晨咁早 6 月頭已經和外父吃了飯來慶祝. 另一方面, 正日無人陪又好似唔知點咁, 所以我便提議正日晚上和他再吃一餐, 不論夫人的兩位姊妹會不會出來也好.

至於我自己呢, 就只簡單地在父親節當天和夫人及女王去了和民吃個 lunch, 不過之前的星期五就帶來了驚喜.

那天我放工後準備買部份星期六煮齋宴給我老父的材料, 身水身汗的趕回家. 成身臭晒的我回到家時, 見到幫忙睇住女王的祖母無啦啦拎佢支 「高清攝影槍」出來, 以為又係影女王玩耍; 但之後我放東西入雪櫃時, 就聽到女王叫道 "爸B, 有野畀你呀!".

因為這數星期女王無故喜歡 "收埋野", 有時又講o下大話扮無知的, 令人哭笑不得. 所以, 當時我無放在心上, 直到三分鐘後.

她跑過來廚房, 見我還在整理雪櫃的素料, 之後將一份東西放到我手上, 說 "父親節快樂!"

都未睇係咩, 已經 "lum" 到暈暈o地.

原來係學校老師教她做的一張打手印的剪紙, 加上一張老師影的相 (相中的女王係作狀錫埋來的, 真抵死...), 嶔在一塊軟墊上, 成了一個 mouse pad. 呀, 還有一張由老師代寫上 "送架電腦畀爸B" (老師話你問女王想送咩禮物後才寫的), 和女王 "係咁意" 塗鴉扮簽名的卡.

雖然我都唔會用 mousepad (用laser mouse), 而且... 邊捨得用丫. 但係真係好開心. 雖然成身汗但係都錫o左女王一啖, 當然, 其實我阿媽係知情的, 全程影住我們.

呢個時候, 我只好在鏡頭側, 輕輕地用手指好快地扮抹汗, 將眼角一滴連自己也分不清是汗還是淚的水抹去.

份禮物就收得好地地的. 或者, 三數年後我再拎出來, 女王可能已不記得曾經做過這樣的一份禮物給我了.

可是, 我會記得.

沒有留言: