2011年6月9日星期四

戶外婚禮之上篇 - 陽光下的皺眉婚禮

呢幾日, 好熱.

如果有行婚禮的話, 最好當然係匿埋o係冷氣地方啦. 但係陽光又的確係一樣好吸引的東西來的. 相信不少新人, 尤其係新娘, 也會想在藍天白雲 (最好加埋個碧海!) 下行禮的. 不過, 新郎如果要著禮服的話就頭痕o的...

近兩星期證婚, 當中證了兩對新人是戶外行禮的. 碰巧都係熱到跳舞的日子, 但出來的效果就截然不同.

第一對新人是五月在大埔一間頗出名的西餐廳行禮的, 是由一位好人好靚女仲好 nice 的網友介紹的朋友. 據悉最初新人是想在沙田某酒店行禮, 但最後 "博一鋪" 想戶外行禮.

當日又係頂癮o既. 之前幾天都涼涼地, 就係那日就曬到發晒瘟; 加上餐廳安排 (外判) 的旅遊巴士遲到之餘仲只等了數分鐘, 見有六七個人上車就趕頭趕命, 不由分說的開車了, 剩下了幾十個不知就裡的賓客在火車站, 而新人就在場地乾等.

我? 當然一早坐的士到了.

新人想在中午行禮, 之後就係西式婚宴. 一般而言, 中午戶外行禮我和攝影師都會知道, 要避免日當頭影相, 而我見數聽到新人有此提議時, 亦會主動提一下. 不過那次係五月初, 最初新人話轉場時真係想不到會咁死熱的.

當時我一邊安撫心情開始差的新人, 自己都開始勁抹汗. 無法子, 一般情況下我們都係著住西裝的. 而因為戶外場那 part 無安排大風扇, 所以我和早到的賓客都躲在一個亭下乘涼. 新人就可以在新娘房化妝, 好在有冷氣.

最後賓客才慢慢到. 有些就係自己夾埋坐的士入來的. 至於那架旅遊巴司機的下場我就不得而知了.

這時既然人開始多, 天口又勁熱, 我又見餐廳侍者開始 set 些帳篷在後面的用餐區, 便召來 captain 問一下, 有無辦法弄來一些大風扇和也 set 一個帳篷在前面的行禮區或者禮台上. 可以的話我找新人問問也好吧.

captain 好有禮貌 (最後仲問我拎卡片); 不過答案就弊o的: "風扇就唔得喇, 因此唔夠插頭; 而帳篷就因為唔夠數和唔夠大, 亦放唔到..."

嘩, 預o左戶外行禮的地方, 呢o的野唔係應該一早預好晒咩...?

無辦法下, 唯有繼續啦.

好了, 卒之來到行禮. 新人是由自己的小朋友 (即個好可愛的女孩, 和女王也差不多年齡) 帶進場的. 好快完成了誓詞和交換戒指. 簽紙都 ok 埋喇.

老朽一向都會在這時段講半分鐘左右的說話, 而我見到大家個樣都已經曬到燶燶地, 也主動將呢段話 cut 到 20 秒. 我亦事先和相關的請返來的攝影師溝通過, 佢都話縮到 20 秒差不多幾好, 仲話我細心照顧o的賓客.

但就在這時, 一位充當影 video , 拎住架機仔的新人親戚一聽到我講說話, 我數過剛到12 秒時 ,就突然用手好大咁o係度劃圈.

係, 呢條架兩o係度 "圈" 我.

而台上司儀見到後, 又唔知咩事細細聲講 "呀...佢 "圈" 緊阿律師呀...", 當然, 幾細聲都入o左咪, 全場聽晒. 呢個時候條圈o既架兩仲懶搞笑地 chok 個死人得戚樣.

我當堂火都o黎埋, 我自己都已經好尷尬, 但為免影響新人; 我只有扮無野, 而又更加 "草草了事" 的將那段話最尾幾句自己吞回肚裡. 我知大家熱 (熱唔過我著西裝嘛!?) 已經減了時間; 你條 xx 仲o係度圈我? 你唔通十秒都唔等到? 唔知就唔好玩o野啦!

我唯有好快就宣佈禮成, 表面上, 我好似無咩咁, 但那次, 我可以肯定就係我咁多年來表現最差的一次. 因為我覺得, 作為主禮, 原本應由我控制的場面被奪去, 係好不禮貌地奪去. 我當日好快影兩張相就走o左, 連同介紹我的網友拜拜也沒有. 因為我知道塊面在一影完相後, 其實係相當黑的.

我知網友和新人都間中有看我這裡的. 好對唔住, 我真係唔想咁. 我可能亦少少辜負o左網友對我的期望; 但係當我應有的尊嚴被那位不知名親戚踐踏時, 我好難可以去到 100% 的表現. 我不是需要做 "神", 但我係一個 "主禮". 你咁樣, 唔單只唔尊重我, 仲係唔尊重對新人同埋個場合. 畀o下面, 唔該.

至於另一對, 是在一個更加熱的環境, 但卻有著極大迴異的效果, 下一兩篇再提.