2011年6月5日星期日

「坐北向南, 坐東向西...」

今日收到一個好得意的電話, 打來的是其中一對之前提過 "好趕結婚" 的新人.

「律師呀律師, 我老公個阿媽 (叫奶奶啦, 咁款都知係有o的唔妥) 話呀, 話而家我地訂來註冊o個日呢, 沖佢喎; 而家都唔知點算, 佢問我地有無得有咩野改一改喎...」

我當然係氣定神閒啦: 「我咪一早話o左註冊其實唔係出門過門, 唔使擇o架, 咁你地想擇咪就返一下o者...」

「我都知衰戇居o架喇, 而家佢阿媽 (又來了!) 話要就埋, 一係就諗o下有無野可以改o下呀, 例如坐位之類呢...」

「o下...唔...」

我都知我係律師, 唔係風水師傅, 而且我都一早講明我係天主教徒, 但係呢對新人又知我做過 planner, 佢當時講擇日時我都答到幾咀o既. 所以佢就問一下點算好.

咁老實講, 對住佢地, 雖然講明真係唔使擇, 但係我地呢o的, 都係想幫新人解決問題o架o者. 最緊要大家開心丫嘛. 所以就閂埋我房門, 取出本年度通勝; 先問:

「佢老人家邊年出世先?」

「19xx」

...「唔... 又真係咁o岩沖那日o既, 不過真係無事架喎」

「我夠知啦, 想佢心安兼收聲o者.」

「咁都好, 呢o的野, 大家就o下啦; 冤冤相報又唔好, 最好就解冤解仇o架喇」

「所以而家佢話咩我都好o架, 貴事煩啦, 初頭仲話叫我地返入新界註冊食飯添呀」 (嘩, 好在唔係o者...)

「呢個態度都好丫... (一路 check 緊) 一係咁喇, 佢真係戒意的話, 當日佢唔好坐東面; 今年五黃位o係東. 最好就坐東北, 係今年o既一白人緣桃花位. 而家你地最緊要都係搞人緣o者, 係咪?」

「你真係好勁呀律師! 唔知點報答你喇...」 (同時間, 我在網上找尋風水師話屬雞今年要佩帶的飾物)

「我地都係想大家解決問題開開心心o者! 唔通o個日見到佢 la 住個樣o黎見證你地咩」

「一定要請返你食飯先得」

「食飯就唔使喇, 那日下午我仲要證另一對新人... 醒多句畀你喇, 佢老人家真係好驚的話, 你地去文武廟買定隻玉石o既龍送埋畀佢戴, 買靚少少都係幾舊水o者, 你可以去問o下廟祝先o既; 咪當你初歸新抱送畀佢o架囉」

「真係唔該晒你呀... 一定封多封大利是過你先得喇...」

「咁又唔拘呀! 哈哈」

... 呢句係真心的, wakakaka..... :D

沒有留言: