2011年6月20日星期一

行山去 , 去行山, 行到半路返頭難...

正所謂「子曰: 有朋自遠方來, 不亦樂乎」

和一位中學同學百揆兄相識多年, 後來兄台去了楓葉國留學 & 落地生根後, 鮮有回港, 每次回來總會問我去不去行山, 初時扭扭擰擰, 後來才慢慢和他行了兩三次.

上兩星期兄台 "無啦啦" 回來. 接風洗塵之外就特意安排了和他去行山, 是, 今次係我撩起先的.

之前發神經買了一本叫《BB也郊遊》的書, 書中述及西貢有幾條可以抱/揹BB行的路, 也是兩個多小時的光景. 既然連BB 也行得, 我們 "大人大姐", 總不會有問題吧.

就是這樣, 種下了 "禍根"...哈哈...

地點是某個平日下午, 我早了點走 (....) 和兄台在港島東我家出發, 飛的 (!) 去西貢黃石碼頭, 打算由黃石旁的 "大灘" 經海邊的行山徑行去海下, 在自然教育中心附近再乘的士走. 應該剛趕得及晚上約了其他中學同學去銅鑼灣「龍皇」為百揆兄接風. 路線就是下圖由最下一路行到最上的地點. (此圖可 click 放大)



在西貢入黃石前去準備糧水 (主要是水, 防晒防蚊等, 因為知道會幾熱), 我也找回以前買的行山 (正確來就是上山用, 直身的) 手杖; 原來百揆兄沒說他早兩天 "拗柴", 竟然為了回來行山而 "話知佢死" 照行可也. 我也是臨起步時才知道, 所以手杖就由仔所持.

真係撞佢個鬼, 原來入黃石係好遠o既... 去到時已經下午 5 點半左右. 不過陽光充足, 找了一會 (其實又浪費了點時間找正式的行山徑入口), 最後由我新電話的 google 的 gps 和 3G 網絡定位找到, 呢個時候 我對於 android 就更加相信了. 而且手機有十分強力的內置電筒. 所以我們兩個傻佬就 "有恃無恐" 地開始行...

開頭景色什佳, 我和他二人都係咁影... 呢個係紅樹林.



行行下, 見到開始日落, 其實我就覺得雖然靚, 不過時間關係, 已經是 6 點20 分, 是否應該走回頭路呢...



不過百揆兄當時意興甚濃, 說道再走快一點便可; 而我又覺得應該 "捨命陪君子", 而且覺得我們也是沿海邊行, 有事起來求救也易吧...?

行到 7 點左右, 開始見暮色四合了, 其實, 我自己心內都少少打個突...



這個時候, 我們開始去到少少 "上山位". 就是地圖上差不多中間 "5" 的位置. 而這個時候, 百揆兄對腳竟然開始唔聽話...! 所以我們又要行得慢些. 同時地, 我們的電話都變了接收 "中國移動", 再進而連什麼也收不到 - 包括 GPS. 所以我找來找去都不知自己是否行著正確的路. 而且, 更麻煩的是, 我們無法找到我們原本約了吃飯的兄弟們更改時間.

有豐富行山經驗的百揆兄有少少歉意, 曾經問道 "使唔使打燈請海邊的水警來救我們?" 我初時以為他只是講笑, 後來才知原來他是認真的. 不過既然已經行到此處, 正是 "破釜沈舟" 的格局, 唯有前行, 一邊由手持行山杖的百揆兄驅趕開始出現的蜘蛛. 不過我們不論如何, 也搞到成身都係蜘蛛網...

人心急就易壞事. 我和百揆兄幾十年老友, 大家都 "幾十歲人", 深明此道. 所以決定在一上山而無樹的開揚位置 (即代表無咩蜘蛛) 休息一會. 大約是地圖上 "爐仔石" 對下的位置左右. 此時天差一點才黑齊, 我們遠望海邊之外, 點點漁火, 和有些夜釣墨魚的燈船, 其實, 景色 (尤其是日間) 應該很不錯的. 可惜我們兩個傻佬就是夜晚才來, 有點浪費. 而同時地我們又發現地上有不少 "新鮮" 的 "牛便便", 大概, 我們不會被牛撞死吧...

好在我們兩人都是用 android phone, 亦好在大家都是 "雙燈" 的, 就開了來照路, 其實, 那段路, 唔仆死已經係天主保佑了... 百揆兄曾提過不如抄地圖上的山中小徑, 不過我就覺得我們應該繼續沿海邊行, 因為一來山路可能被封而地政/漁農署都不知道, 二來真係要 (雖然我覺得唔使) 求救都易o的搵丫... 呢個時候, 早已過了原本約了食飯的時間, 電話再次接收到 "中移動", 無法啦, 當長途都要打畀一班老友 say sorry. 同時, GPS 再次生效.

最後去到差不多 7:50pm, 我們就行到了呢度... (其實相機都係斷估影, 因為真係已經純靠月色和我們的電筒照明, 不過, 老個老頑童倒覺得幾刺激的)



此時我們見到一塊牌, 寫著 "海下 1 1/4 km 1/2hr". 再前行十分鐘, 開始見返有 "垃圾桶和欄杆" 這些 "文明產物". 這個時間, 應該就是行山的人最高興, 覺得自己 "征服" 了一段路的時間吧?

經過海下村, 我們再次用 "中移動" 來 call 的士. 返到銅鑼灣都已經 9 點半有多, 仲去咩龍皇丫, 一班人去吃個日本碗飯算了...

其實這段路, 以行山來說, 絕不是什麼難行的路, 不過我們兩隻老鬼都幾年無行山, 所以用足3 小時 (仲耐過本書話帶bb 行!) 行完後已經死死o下, 更加覺得...

「點帶BB來行呀!?!? 本書都傻傻地o既. 咪玩啦!!」