2011年6月12日星期日

戶外婚禮之下篇 - 藍天白雲

話說上一篇提到, 我近日還有一次的戶外證婚是在極熱的環境下進行的. 就是端午節前一天. 地點, 竟然是大嶼山一個沙灘.

一對新人都是外國來香港工作的, 來香港後認識, 又是我其中一位老闆的客仔. 而和之前另一對一樣, 他們也已經有小孩, 還一生已經生了 2 個, 是個 "好" 字.

他們初時是想去註冊處登記的, 不過後來又覺得在自己 "地頭" 行禮會更高興 (他們在大嶼山住).

老闆找我幫手時,初時我都搲晒頭. 入到去梅窩還要再轉車. 好在那天我中午要證另一對在四季酒店的新人, 證完去 coffee 吃點東西再行去碼頭就 good fit 喇.

不過, 那日就真係熱到 pk. 我去到梅窩已經溶o左咁滯. 而且仲著住西裝. 雖然新人一早說過他們自己也不會著得太隆重, 不過我身為 "官家", 要似返個樣, 所以都先著了西裝去.

好了, 因為偏遠, 所以我更早到. 沒有坐新人提供的穿梭巴士. 入到去, 新郎已經 "換好衫", 就係一件極之薄的雪紡恤衫, 他劈頭第一句就係 "不如你都係唔好著西裝主持啦, 最多有咩事有人話你唔 pro 的話我幫你寫信去入境處" (咁又唔使...)

既然係咁, 我都無謂有不必要的堅持了, 索性脫了西裝和領帶.

新娘呢? 原來在化妝. 我快快手的解了一次之前已經傾好的程序. 又回到沙灘邊的餐廳, 即唯一有冷氣的地方. 餐廳老闆娘說已經差不多準備好沙灘的證婚檯. 請我過去看看...



問了在場的外籍兼職侍者 (都係後生的外國學生, 大約是20歲左右吧), 他們說沒有帳篷是新人的指示. 這時才想起新人是信西藏佛教那類的, 想 "天人合一", 所以不想有帳篷隔開個天.

不過呢層就頭痕喇, 因為雖然好好太陽, 但係海邊一樣好大風. 好易吹走o的架生, 吹起咩o野都事小, 吹走證書我就真係死得. 最後唯有等行禮前一刻才 set 檯, 又用我個鋼印當紙鎮的壓住.

要留意的是因為那不是康文署的 "官定婚禮" 的沙灘, 所以整個儀式都要在浮波線和管理員/救生員範圍之外進行.

在開場前三分鐘我 set 好檯面, 賓客也由沙灘餐廳過來了. 他們有香港人, 也有過半是外國人, 我之前只聽到少少, 未聽真他們的口音, 估他們是德/荷/南非人, 但這時新郎和伴郎埋來交戒指給我, 有位親友舉機影o左後, 就聽到佢用德文話 "影多一張丫" ("Noch ein Mal!"). 於是我本能地反應一句 "Hier? Ja, noch ein Mal bitte!" ("呢度多一張? 好呀") 跟住就望鏡頭.

呵, 原來係德國人. 老朽曾學過一年德文, 不過一早忘了大大半 (不像法文那麼長時間); 真係唔口快快講了都唔記得自己識... 當然, 呢點新人又加o左我分啦. ^^

進場是由一對子女行入來先, 之後外父帶新娘入沙灘, 新郎接過手之後, 就和新娘一人拖一名子女, 在我背景的海濱, 酷熱的藍天和微風下開始用我幫他們自訂的誓詞宣誓... 他們的誓詞, 是要見證雙方會成為對方的 "摯友, 戀人, 子女的父/母, 和我的丈夫/妻子; 我不論你的成敗也會尊重你, 不論你是健康疾病也會照顧你珍惜你, 不論在何時何節也願意和你一起成長"

聽起來好突兀, 是不?

但用英文說出來, 就是: "I call upon all persons here present to witness that I, xx do take thee, yy to be my friend, my lover, the Mother of my Children and my Lawful Wedded Wife. I will respect you in your success and in your failures, to care for you in sickness and in health, to nurture you, and to grow with you throughout the seasons of life."

成件事即刻浪漫晒, 係咪? ^^

我見今日沙灘這裡都幾大風, 就即場用了 "大風到連結婚證書都吹起" 來做主題說幾句勉勵一下新人 - 其實, 仔女都已經3-6歲了, 都唔 "新人" 了... :P

整個婚禮, 都係在十分莊重和諧加上輕鬆的氣氛下進行, 唔知點解, 大家都忘記了酷熱和汗臭; 更難得o既係之後新人留我吃飯和 cocktail (不過吃飯就不能了, 要去陪女王嘛!) 時, 他們說我 "make our day a perfect one", 同時仲有另外兩對賓客走過來說我 "帶起了他們自己婚禮的回憶". 所以到了影大合照時, 新人和長輩竟然叫攝影師 hold 住, 要等我行到差不多中間入鏡才肯影...

或許你們會說 "係人都鍾意人畀面啦"; 但其實, 唔係寸咀, 呢個不是畀面就會做的那種門面功夫, 我睇得出, 任何識去尊重婚禮和婚姻的人, 我深信, 一定能白頭到老的.

呢小撮花係幫我手看住個證婚皮篋的靚女 part time waitress 幫我摘的, 放了在我的篋上, 證完去 cocktail 時她叫我插在袋裡...



(後記, 但那日就係因為 cocktail 同影相, 搞到之後去女王親戚的麥當當生日會遲大到...仲飛o左四舊水的士呀陰功...)

2 則留言:

Unknown 說...

Hello!我想問下, 如果已經簽左紙, 但想補搞一個戶外婚禮(連儀式, mock的), 如淺水灣, 香港有無其他沙灘可以容許? 因為我知康文署只可以比未簽紙既新人book場...我見到你入面寫: 要留意的是因為那不是康文署的 "官定婚禮" 的沙灘, 所以整個儀式都要在浮波線和管理員/救生員範圍之外進行. 其實係點介定呢? 有無資料可以參考? Thanks!
my email: shingonakai@gmail.com

Unknown 說...

絕對100婚戀網怎麼樣
絕對100婚戀網免費嗎
絕對100婚戀網首頁
絕對100婚戀網註冊
絕對婚戀100
絕對100婚戀交友網
絕對婚戀100會員登錄
絕對100婚戀交友
閃婚網
閃婚網登錄
閃婚網網址
閃婚網怎麼樣
百姓閃婚網
閃婚少校嬌妻書包網
77情緣網
尋歡網
太原尋歡網
石家莊尋歡網
青島尋歡網
包頭洗浴尋歡網
夜夜尋歡網上海
夜生活網
武漢夜生活網
南寧夜生活網
廈門夜生活網
成都夜生活網
大連夜生活網桑拿洗浴
天津夜生活網
貴陽夜生活網
呼和浩特桑拿夜生活網
成都夜生活網論壇
武漢夜生活網驗證過
真情在線婚戀網
真情在線婚戀網靠譜嗎
真情在線婚戀網怎麼樣
真情在線婚戀網收費嗎
真情在線婚戀網吧
婚戀真情告白詞
紹興真情永恆婚戀
真情在線
真情在線靠譜嗎
真情告別全集在線觀看
真情在線收費標準
邂逅網
同城異己約炮邂逅網
免費同城邂逅網