2011年6月7日星期二

賞善罰惡令...

女王返學無耐就已經知道, 呢個世界有兩樣好得意的東西叫做...

1) 貼紙
2) 吸印仔

不過我地就好小心, 盡量不會將印仔和貼紙亂咁畀佢. 而剛好學校又有一個 policy, 就係有一本小書, 當中有一些格格, 就是說如果我們見到女王在家中有乖乖表現的話, 就可以給她一個印或者貼紙了.

咁講法好似有少少功利, 不過倒也是個相當不錯的方法.

但當方法行了好多個月之後, 進入 naughty 2 尾聲幾個月的女王就唔太受了.

意思是 - 貼紙照要, 計照扭.

唔知係咪全世界都一樣咁衰o架喇. 刷牙係最麻煩的. 一時又話支牙膏味道有問題又苦又辣, 換了三次牙膏, 卒之用 oral B 的 winnie the poon 牙膏, 是女王最愛的藍色 (藍莓味), 刷了幾星期, 無故這數天又開始 "發神經", 怎也不肯刷, 要扭差不多十多二十分鐘, 才讓大人幫她刷的; 但自己就大倒退, 之前試過拿相機出來她就會乖乖扮肯刷, 因為怕我將 "唔肯刷牙相" send 給老師. 但現在就只會跑開, 逃離現場. 如果我們不讓步幫她刷的話, 女王直頭扭計扭到勁喊, 喊足半小時唔收聲, 之後就會成頭大汗, 麻煩得很.

另一樣又係古古怪怪的, 就是女王之前有段時間 "做錯事不認", 早兩個月好一點, 但這數天再次如此; 昨晚又用蠟筆在雪櫃上畫了好多線 (有紙又唔畫喎), 前兩天已經畫了在自己的小桌子 (用來寫東西啦, 吃奶奶啦和玩的) 上面. 好在她還未衰到畫在牆上, 否則真係激死.
*清除蠟筆漬其實方法其實唔太難, 用硬的抹手紙加上少少水和牙膏捽捽捽一會就可以了.

最弊係當我問她 「係咪你做o架呢」 (仲要唔係惡聲氣呀...); 佢就會話「... 唔係」; 「咁係邊個?」「... errr... 媽咪」「咁我去問o下佢係咪佢先」「唔好呀」「咁即係邊個做o架」「(都係)媽咪」

今次仲正, 答我 "邊個做" 時就係「... 媽咪, 不過你唔好去問佢呀!」

點算好...?

但有些東西, 女王是抵讚的, 比如她也會肯吃菜, 尤其愛吃蕃茄, 甘荀和粟米, 冬瓜也吃得幾好; 比較煮得腍的青菜也算ok. 而生果亦無問題, 係唔食西瓜 (雖然我和夫人都十分愛吃). 因此, 本月份學校搞個吃生果有貼紙的 campaign, 女王是每天也有貼紙獎勵的.

這個情況在吃藥時也竟然適用. 可能是之前在學校她試過扮醫生扮上癮吧, 我們安排她吃藥時她要自己搖個樽, 自己開蓋 (雖然試過兩次倒瀉o左兩次的藥份).

以三歲小朋友來說, 相信令不少家長羨慕吧...? (晒命中...)

沒有留言: