2010年8月30日星期一

扭計

女王開學一星期後, 開始轉為兩個鐘一天. 到後日 9 月呢就會轉為 3 小時.

不知道其他同期的家長會不會遇到同一個問題, 就是新生因為缺乏安全感, 又或者一些不知名原因, 會變得十分之依賴屋企人和黐身.

不要跟我說 "有得黐好黐喇, 日後你想佢黐你都難" 之類. 我們要她上學就是因為想她成長, 而這個是成長的必經階段. 我都知道日後要她主動抱我都難, 但現在, 我真的希望可以安安樂樂的睡一覺.

昨晚和今早, 女王都不斷地要人抱, 甚至尿尿了在床上 (已經著了片, 都唔知佢點解可以咁勁咁都玩到我們!); 老實說, 火都o黎埋, 但係心知她只是想賴著我們. 已經完全沒有火氣, 只是不斷地說著道理, 告訴她我們不會不理她, 又問是不是因為怕上學後父母會見不到而這樣; 但女王只不斷地重覆說要抱抱.

最後, 只有抱她一會, 說 "只是一下咋" 她才會收聲, 但可能三幾小時後又會 o黎料. 有時狠心不理, 換來的就是哭個死去活來口水鼻涕成面都係, 到時要收拾仲慘!

工人保姆就用了個 "八卦" 的說法, 說是可能因為上學時見到其他同學的媽媽大肚, 有 "衝撞" 喎! 雖然我不相信這回 "衝撞" 的事, 不過保姆說煲些中醫生可以 "安神定驚" 的湯水, 這個既是湯水我又不介意哦.

希望呢個情況只係三幾天啦... 唉... 昨晚畀佢咁搞幾次, 大家都無得安寧. 整天都是 zzz... 好在唔使上庭, 唔係的話等畀官炳都得喇!