2010年8月2日星期一

要孝, 不准不孝...

前晚證婚, 還和夫人帶了女王去了尖沙咀在證完之後食 main st deli. 點知夫人在我 "開工" 之時將 bb 袋留了在海運大廈內, 搞到我在證完後原本可以舒舒服服地食飯的, 卻 "淪落" 到要著住西裝跑回海運的店舖取回 bb 袋 (仲撞著係一家剛收舖的 bb 衫仔店). 所以整晚的行程都夜了. 而女王都係差不多 11 點半才入睡.

之後老朽洗個澡後 (已經成一點了) 便準備和夫人看一會電視, 就在老朽準備入浴之際, 屋企電話響起.

夫人將電話拎來, 說是細妹十萬火急找我.

「 daddy 頭先訓訓o下想飲水, 跌跌o下咁行出來, 而家企o係廚房又斟唔到水又唔郁, 成身硬晒同埋出汗呀!」

我:「你試o下叫佢話幫佢丫」

妹: 「試o左喇, 佢猛話唔使唔使」

我: 「咁你叫媽咪出手幫佢拎走手上物品洛先, 之後 "的" 佢出廳睇佢咩反應」

「無咩反應喏」

因為老朽不在場而妹妹一個人點頂呢, 我和她都極之擔心父親是中風, 所以大家都好快決定馬上打999, 因為之前在醫院工作, 多少知道「中風」係要好快醫的, 遲o的都好大件事.

好快救護車來到. 救護員上來. 我和妹妹保持電話聯絡.

十分鐘後打來「而家佢醒返少少喇, 救護員話佢血糖太低喇, 得1.4 (正常人要 10 左右). 但係daddy當時血壓好低, 血管太幼打不到針畀糖水, 而家將糖水畀佢飲埋先. 跟住就去醫院了. 應該無咩事的, 起碼有反應」

但老朽聽到又點會放心!? 雖然是知道應該不像是中風, 而佢又開始 come round, 不過既然係咁就一定要去醫院驗一下的. 於是便著他們跟救護車去醫院先, 老朽叫夫人先睡和照顧女王後便飛的去瑪麗了.

去到時, daddy 已經上緊內科病房, 他已經好精神, 同埋開始肚餓. 不過對於「覺口渴」之後所有事都不知道. 而過了一會, 已經是凌晨三時, 醫生來正式檢查收症, 診斷為因家父有糖尿, 上星期加了藥, 而他因而對飲食過份小心, 之前一天因為飲宴, 故意比平日食得更少, 但藥力唔會理你肚有無食物嘛, 於是就照樣發作, 所以便「領晒o野」.

雖然知道父親無大礙, 不過我都等到吊好糖水他準備休息, 和病房職員趕才出去 (非探病時間嘛, 人家見你剛入醫院畀你留多陣, 好畀面了). 醫生說觀察一下第二天便可以出院.

凌晨三時半的瑪麗...



回程時, 老朽只想著麥嘜中, 春田花花幼稚園校訓第 53 和 54 條:

要孝, 不准不孝