2010年8月10日星期二

老闆與 Facebook

真的好多人用 facebook 的.

有時用著用著, 都會有同事話 add, 而又不會拒絕的. 這包括一般大家都係 "咁高咁大" 的同事.

不過說到老闆呢, 就真的有點頭痕.

如果看這裡較多的朋友都會知道, 我口中是有一位 "好友老闆" 的. 這位大哥好耐之前有個 facebook 的戶口, 不過去年覺得太易被揭個人私隱, 所以 "deactivate" 了戶口. 但他沒有 delete 到.

今年可能因為他生了位千金好想與人分享吧, 總之就重新啟動了戶口, 更 request 了 add 老朽作朋友.

這下子可麻煩了.

不錯, 他是好友, 也算係相當好人的.

不過, 他也是老闆.

不過因為不少其他同事都 add 了他, 老朽都不能免俗, 尤其是老闆特別致電我, 叫我 add 他.

於是, 由兩個月前起, 絕大多數有關公司的牢騷都不能明目張膽地在 facebook 發出來, 有時好隱晦的講兩句, 好友老闆就好「關心」地 (多數都真係關心o既又...) 問候一輪, 有時又懶醒地說「估到你諗咩啦」之類. 有時更加勸老朽身為中層人士; 不要將公司事公開地說給其他人知道.

大佬, 有時估到咪估到囉, 我就係唔想畀你知丫嘛!

唉, 而家開始覺得都幾煩. 開始知道, 點解有些頗有名氣的老友 bloggers 要開兩個 facebook account. 我絕不 "名", 不過也會有不想人知的時候.

有話說不得, 有時真係會覺得幾仆街的.

如果老闆們不幸看到這 blog, 又或者你(們) 估到我係邊個, 拜託, 當睇唔到, 除少數好友外, 我也不會公開身份和公司的 identity, 無人知道的. 所以你地唔使慄, 當畀返少少空間小弟.

唔該.