2010年8月20日星期五

女王開學了...

前文大略: 女王之前獲加銜「維多利亞女王」. 於8月11日親訪學校開學也.

而家o的學校一開學時只會返一小時, 由家長陪同以便適應; 之後時間才會慢慢加長, 其實, 有點呃錢之嫌. 不過作為家長又不敢不陪太子讀書, 當然也包括老朽.

一開始, 可能因為女王一向無玩開 playgroup, 所以雖然成日同其他小朋友打招呼, 不過講到一起玩就要我們提才懂. 不過和 interview 一樣, 好在同人都有溝通. 反而係有點怕老師們, 尤其係外藉老師, 一講故仔, 聽唔明之餘就一定要走埋我身旁. 而玩其他遊戲時都不太投入, 成日好在顧忌的望我在何方, 遠少少都會走埋來的. 係要黐住.

五天的 "一小時陪伴", 我陪了兩天, 太太一天, 外婆一天, 祖母又一天, 因為他們都是會有接放學的人, 而大家都想看看女王點返學, 所以大家基本上係爭住來的.

不得不佩服老師們, 畀著我對住班唔識又無咩眼神仲會係咁喊的小魔怪, 我真係無咁好心機 (對住個女例外). 她們就極有耐性, 而且仲用一些容易上口的兒歌使學生慢慢適應 (例如「吹呀吹呀吹個大波波」又或者 每當一齊行時就唱「有一架巴士在馬路上走, 砵!砵!砵!砵!走過來; 有一架巴士在馬路上走, 喂喂我要上車喇!」, 要坐低時就唱 "Everybody Sit Down Sit Down Sit Down Sit Down, Everybody Sit Down just like me" 之類啦) 連我們聽幾次都已經記得, 女王回家後也有唱呢!

五天的最後一天是由祖母陪的, 似乎不太樂觀, 因為女王根本不想離開她. 而且開始勁喊, 唔肯自己玩.

好了, 過了五天之後, 就 "加鐘", 是每天兩小時的, 而且開始要 "同校分離", 老朽就負責第一天的同校分離, 送了到班房門口 (而家又話入班房要換鞋玩衛生嘛) 後就走, 但我又唔知, 仲留o係度一陣, 畀女王見到我, 當時有一位老師抱著但開始喊 lu, 不過我叫她說 "爸B要去買 jelly 你食喎!" 佢雖然仲係喊緊但係已經無咁犀利.

赫然見到她的班房內有好多紙巾在地上, 又見有支消毒藥水, 其後班中的嬸嬸卿姐就全副武裝的; 心想一定是有位同學喊到嘔, 所以老師就帶了其他同學 (包括女王) 出去操場玩.

既然留在校內都無咩用, 我便索性真係去了買東西飲, 之後才施施然回學校, 夠鐘接女王時, 忍不住問班主任一句「佢o既喊包指數係...」

班主任回頭問負責帶女王的肋教老師「佢點呀?」

「佢之後無喊過喇喎!」

「唔係嘩...! 咁勁?」 (我知對住老師實在唔應該咁講野, 但係當時我的反應的確如此)

「係呀!好叻呀佢!」

咁我都信老師唔會講大話o既. 當下就讚女王 "Good Girl!" 同埋話返屋企整好味o既 jelly 給她吃.



不過接回家交給保姆後我再回公司, 太忙了, 當晚回家整唔切 (呢樣野夫人唔整, 只會食我整o既... @@") , 唯有用之前買到的大杯日本 jelly 頂住先.

希望之後女王都一樣咁 ok 啦! 當然, 心中無啦啦又間中會有一點點不捨得她長大的感覺...