2010年7月9日星期五

心電圖

女王呢, 由出世時開始, 醫生都聽到話心臟有點雜音.

一般人聽到可能會有點驚, 而有醫學常識的人聽到或者會擔心是不是有機會有水漏呢?

老朽夫人就係驚呢樣, 所以女王出生無耐, 去政府健康院和去私家醫生診所打針時已經問有無需要去醫院詳細檢查. 所有醫生當時都話幾年之後應該會變回正常的.

不過早排去私家醫生取份用來證明健康的入學報告時, 女王首席醫官鄒醫生就說「我都覺得係 functional murmuring, 即係就算有雜聲都無事的, 不過兩年都仲咁明顯就少見些」.

一聽到, 老朽當然覺得無問題, 但夫人就騰晒雞, 過了幾天, 忍不住和老朽說, 不如叫我之前在醫院的舊同事找個兒科看看. 又或者照o下心電圖之類.

雖然我真係覺得無需要, 不過既然夫人如此擔心, 就順一下她. 打了個電話找舊同事. 他們說以前老朽的老友某院兒科阿一姐楊醫生已經退休去了環遊世界, 不過現任的阿頭蘇醫生「唔知點解」仲記得我, 於是為夫人安心, 而且仲有保險 cover 大半, 所以就用了他們新增的 "政府醫院私家病人計劃" 帶了女王去睇.

那老朽當然要帶女王去醫院, 當探舊朋友也好嘛!

身為香港兒科學院理事的蘇醫生極之好人 (雖然我真係唔記得幾時和她開會認識過...) 她說女王的心跳雖然多數無事, 不過真的比一般的 functional murmuring 來得大聲, 所以都親自帶我和女王去照心電圖和照超聲波, 老實說, 女王初時都好驚, 不過佢驚就係唔識反應, 成碌木咁, 所以醫生以為佢好乖... 但後來和醫生護士玩了一會後, 女王就熟晒仲笑晒... 倒真的未見過有人一路照心電圖一路笑o既...

嚇人相一幅:



一路照, 醫生都好細心, 仲同老朽講起當年的小小部分工作 (老朽這才記起幾時幫過他們手), 女王就差點睡著 - 因為照超聲波是要關燈醫生才看得準電腦屏幕o架嘛! 照完了, 女王仲問 - 貼o係肚臍o的貼紙呢!?!? (其實係 3M 的心電圖導電貼)

好快, 蘇醫生已經話 - 乜事都無, 唔使返來覆診喇!

即係話, normal, 無 diagnosis, 而無 diagnosis 的話, 好似 claim 唔到保險喎...!!! 呢幾千銀咪凍過水!?

突然有少少想問返夫人...「喂好似係你話要去睇o架咋喎可?」