2010年7月24日星期六

福有攸歸...

大熱天時, 屋企冷氣竟然壞了.

冷氣是香港人今時今日不能或缺的東西. 不過又是個惡性循環, 愈開得多, 世界就愈熱, 但係不開呢, 女王跟本就是不勁跳勁玩也會成身汗. 倒不要問老朽點解, 總之女王就是 "熱底" 的.

這個冷氣是當年跟屋苑來的, 是 "專心做冷氣, 一定更完美" 那牌子; 不過用落, 倒真的完全不覺得他們的機器有幾好... 年年都會輪住來壞的.

咁都仲係 "福有攸歸"? 唔係嘛?

不過世事往往就是這樣巧合.

之前一兩年, 見冷氣開始有時壞, 時常都會借著保養請師傅來看看, 而咁o岩多數都係同一位師傅. 後來有一次, 我問他是受聘還是 contractor, 他說是 contractor. 之後我便問他會不會自己當接 job 的幫我洗冷氣, 他也說可以. 於是有一年多的光景, 老朽是用平一點的價格找這位師傅來洗冷氣的.

某一次, 這位師傅穿著了奧比斯眼科飛行醫院的汗衫來, 原來他之前參加過他們的活動, 也是他們的捐款人; 而碰巧老朽也是有捐助奧比斯的 (咁真係好有意義嘛), 所以那次有一本他們的通訊寄來放在飯桌面, 師傅也見到了. 大家就說, 原來大家都係同路人.

又過了大半年, 今年年初時我又請師傅來為我們洗一次冷氣, 因為其中一部又開始不凍了. 不過今次他不來, 反而告訴老朽:

「你們的屋苑那些跟樓來的冷氣機, 開始有壞大機或漏雪種的情況; 見你都係捐開奧比斯咁有心, 提醒你們喇. 我寧可不接你們的 job, 你做返保養啦; 萬一真係要換零件甚至壓縮機的話, 你畀三兩千保養係有賺的」

老朽初時真的不太相信, 不過既然師傅連自己錢都唔賺, 那姑且又花了幾千大洋做了保養.

好喇, 六月尾, 冷氣又唔凍喇喎!

另一位師傅上來, 看兩看, 說要搭棚洗室外機, 是要額外付款, 不過有保養就平些.

心中已經暗暗多謝那位 "奧比斯"師傅.

和不少新式私人住宅一樣, 在屋苑搭棚是要向管理處申請的. 而老朽在填表時, 就聽到隔鄰是樓上的台灣夫婦, 說要換室外壓縮機, 無保養, 收...

港幣一萬二千元! (仲係一部咋喎!)

好喇, 搭好棚, 又另一位師傅上來. 一看...

「呢位阿生, 你們的壓縮機其實要換喎!」

「嘩... 上次又無人講..? 好在我有保養」

「哦, 咁你好彩喇! 除搭棚外一毫子都唔使出」

今次好在有 "奧比斯" 師傅, 咁就真係福有攸歸喇!

就係下面呢部黑古勤突o既o野值港幣一萬二千大元. 真係講都無人信!