2010年6月6日星期日

求婚大作戰 (下集)

... 所謂遊戲, 就是大家估o下主角的反應, 以老朽觀察, 她一定會大叫 "呀~! 你班友... 黐線o架! xxx 你快o的出o黎呀o下!"

當然, 那天是老朽買了 17-35mm 鏡後第一次行街街, 老虎都帶埋出去影.

當日係要返工的日子, 不過我早了走, 去到集合點時就見到十來個熟識和三幾個未見過的面孔. 龍頭大佬就briefing 了程序: 每人一支花, 先由兩位主角成日見的人出現, 之後提她出面仲有好多人, 等主角輪流叫我們名, 叫中就入去送多一支花; 最後就當然係男主角加一大扎花同埋戒指出場.

呢個場面好多人都用過, 但係好多時都管用 因為每個女生見到呢個場面, 都多少會希望發生在自己身上.

一切就緒; 「起錨」! (呢期用呢個 term 真係小心o的)

而成個程序都好順利, 只不過 -

主角見到我們時, 平日大癲大肺的她竟然平靜得好緊要, 不過衰在我地成日 "鼓勵" 佢喊 (有人仲衰到開盤口, 話平日大情大性的她一定喊), 佢就死頂, 大大聲話 "我係唔會喊o架!" 搞到場面變o左個搞笑版... 大家 *包括我* 都跌晒眼鏡...

搞笑是一方面, 另一方面, 到男主角出場後, 大家都聽到一段好真心的說話, 老實說, 老朽都聽到眼紅紅差點影唔到相. 不過女主角竟然都仲頂到.

呢o的求婚, 99% 會成功, 今次都唔例外. 之後龍頭還請了一眾有幫手的朋友食飯, 負責做 video 紀錄的將我們之前估反應的 video 給了她看.

「呀~! 老朽扮我的反應, 其實的真係咁o架! 之不過我死頂之嘛...」

wakakaka...

沒有留言: