2010年6月4日星期五

鹹蛋薑醋

早前各生了千金的兩位好友都派了薑醋. 其中一位問老朽說「我老豆話想加鹹蛋落薑醋, 得唔得o架」?

老朽即時搶答: 「唔該加多兩隻, 連殼落, 每天煮一次, 兩日後畀我食!」

兩年前女王出生時,我家陪月話在薑醋中加鹹蛋, 我都問同一個問題.

試了一隻, 竟然係夾得要緊!!

鹹味早被中和, 但醋味又不會太突兀. 兩者加起來, 竟是甜味!

此後逢有朋友問起煮薑醋, 我都會提他們加鹹蛋.

提起薑醋, 吃過老朽女王的薑醋都讚不絕口, 記得公司當時是吃完我兩珵 10斤的豬腳薑後, 把薑醋珵交還我時, 是沒有洗的, 意思就是說大家還想添食, 還 "匝" 了利是一封 (記得是一千大元, 當是公司賀禮 - 當然未計個別同事自己做的禮啦). 這個老人家說是好兆頭, 人家欣賞你才會想添食, 而且公司當時的老鬼們還要走來一邊說著 "恭喜你呀! 恭喜你個千金又醜樣又豆皮呀~!" 之類的 "反話", 話要 "話醜得吉" 喎. 老朽記得, 當時是去了三四轉中環「八珍」添買醋的.

這個醋, 其實當年分別由家母, 外母和陪月姐姐煮的, 但三煲各都有點不足: 家母的太甜 (因家母自己不太喜歡食薑醋, 連她當年坐月子時也是), 甜到有點焦, 但豬腳好正; 外母的酸o左o的同埋未夠身, 但醋底煮得好好; 陪月煮的則有味但未夠甜, 不過做蛋她做得最好; 最後係老朽將三煲集起來再較味才得出如此 "正斗" 的薑醋...

有人話吃薑醋可估到小朋友日後聽話與否, 如果好似女王呢個 case, 咁即係點呢o下...?

沒有留言: