2010年3月20日星期六

搶救永利街?

卒之搞掂.

見到政府 "擒擒青" 辦事.

見到成班人在慶祝.

見到張大導像嫁女的宣佈喜訊.

見到各黨各派齊齊開香檳.

見到大家的黃絲帶隨風飄揚.

...
...

惟獨大家都見不到的是, 永利街的居民, 一家大細又好, 獨居長者又好, 個個對住一層層賣不去的舊樓, 愁眉苦面個樣. 個個一聽到唔收, 想起外牆加內牆都甩晒油撲起晒, 即時變了個西樣出來.

一套電影, 一班明星, 一群政客, 一窩蜂的香港人. 大家有無想過已經無啦啦賣了出去仲要蝕本的業主? 又有無想過因為你們一句 "保育" 而家要住危樓, 又或者一撮要忍受一定會被壓低的售價 (都起唔到新樓, 舊樓價值遽減, 政府一向出手低, 唔係變賤價係乜?) 的業主, 住客?

你好彩, 層樓唔係你住o既. 要對住此等危樓的又不是你們.

老朽少時家住堅道附近, 又有個 uncle 在永利街開印刷店, 就是成日有人影到門面那間; 兒時好多時都會去玩一下, 打o下躉, 又或者幫屋企人印小小東西時去取貨, 當然過年還去食那可能帶點墨跡的糖果 (他們永遠會有個全盒放在印刷機旁), 和逗他們用自家印利是封的利是.

從未聽過永利街的街坊和各位 uncle antie 等不想被收購, 他們大部份都希望早點換個好環境 (當然最好就同區附近啦!). 現在這樣一個搞法, 真不知要拖到幾時, 難為大家還好似抗戰勝利一樣. 連對切身的人也沒有關懷, 你們說保育, 有無問過當事人o架? 還說關懷社區? 放屁!

中環堅道多年來都有一種特色樓, 就是地勢關係, 地基和地下打在永利街或者必列者士街, 而起到四樓時用一條短橋將大廈的 "正門" 接駁到堅道 (因為堅道以前是半山區, 用 "堅道" 作名賣樓貴得多, 所以一定會連接堅道). 這些短橋都起得古色古香, 但近二十年的重建都拆掉了9 成; 那些真經典不理, 現在就來談保育那兒, 我相信有一半的 "保育分子" 連必列者士街係邊都未知!

時代既要進步又要顧及傳統, 在地少人多的香港其實永遠是個兩難. 現在唯一可以指望的, 就是政府可以找到一個合理的方案出來; 希望還在那兒的 uncle antie 同埋小朋友可以找到安居之所.

真心希望, 香港人可以清醒o的.

沒有留言: