2008年4月29日星期二

有錢人的脾氣

去年的四月,我無啦啦畀人擺o左上檯。原因係因為我想幫舊同事。

舊同事係女性,一向我形象比較硬朗,而且有一個相當富有的丈夫。 唔知係咪因為咁,所以佢亦比較惡。不過我同佢做o左幾年同事,一直都估唔到佢惡成咁,簡直係人o地話「港女」中的佼佼者。

去年的事,由一單極普通的小索償引起。當時佢因為識我老細,又係我舊同事,所以想搵我幫佢追返o的錢。

初時相安無事,點知問題來了。

我找了一個之前幫過我工作的中間人去做一些驗證工作,在驗證後想找她傾一傾。剛好佢放假,又找她不著,唯有著中間人叫佢 hold 住先。

點知過了兩天,無啦啦收到那個中間人話我知已經整好o的o野 (咩野就唔講喇, 總之係普通o野)。我已經覺得勁奇怪。但係又搵唔到惡死舊同事。就在呢個時候,中間人又問「叫個客 (即惡死舊同事) 賣o左件野畀佢咪得囉」。

我心諗:「出事喇」

聽過有人話過呢個世界有o的「借屍還魂」呀之類事件。已經驚o左一o野。過多兩日卒之打到畀惡死舊同事。但係那時已經太遲了。車,已經整好o左件o野,聽講話仲整得幾靚添。

當時莫講話惡死舊同事,連我都好燢。惡死舊同事講明唔會畀錢,而亦因為咁,無啦啦惡死舊同事連我都嬲埋。最後係惡死舊同事話要自己丟o左件野佢。

過了好幾個月,好似無晒事咁,但係那個我已經無再聯絡的中間人無啦啦又打來,話 check 到件貨無丟到。所以呢,就即係話呢位有錢o既惡死舊同事 -- 其實係用o左人o地整好o既o野, 但係又唔畀錢

其實去到呢度,我見個死人中間人可能知道自己衰,所以無晒聲氣,已經諗住收皮o架喇。點知...

早幾日就係收到個 fax, 竟然係中間人找我。

即刻打畀條友,佢話覺得點解有人可以咁惡,用o左 service 唔畀錢。咁我就唯有死死氣打畀惡死舊同事,點知唔問由自可,一問把幾火。佢即刻連我都鬧埋,仲話我係咪同佢o地夾埋,又話有咩事就打畀我大老細「篤」我同埋話我辦事有問題。

講真,我自問係好客氣,但係亦係不卑不亢咁打畀佢。我唔係「死狗」咁「翳」佢喎而家,我係平心靜氣慢慢咁講,但係佢就好似一來已經想殺人咁。仲話「我要投訴都仲有好多渠道o架」 -- 典型o既有錢人對白,使人極度討厭o既 pk 式廢話。

但係講真,畀佢咁講一o野,咩心情都無晒。我最嬲係我做好人,但係竟然畀惡死舊同事以為我係夾埋其他人謴 (即係廣東話「昆」字) 佢。早知當日就咩都唔整,叫佢自己搵人搞晒佢,初頭諗住搞咁好服務,點知而家畀人鬧到飛起。

問題係,而家單野點算好? 老實講我真係唔怕去到一個地步係佢o地班人告來告去,最多上庭做證人,我怕煩係因為佢話我要同大老細講。我呢個大老細,平日係 ok 好人的,但係一有煩野的時候就一定會覺得係你o既問題。大佬呀,我仲有成十年八載對住佢 (佢有排唔會退休而我亦無意離職),我仲要等升職o架嘛! 畀條咁o既八婆 (原諒我一定要用粗口!) 累到就真係唔抵啦! 老實講,真係唔知會發生咩事。

說到尾,今次事件,我係一個白癡的蠢角色。我覺得我係太容易信人,所以當日就係咁,畀人過o左一幢,仲係大大幢o個隻。唉,今次就當係買個教訓。日後如果工作上仲會對住條惡死舊同事,都唔知有無手尾跟添呀...! 頂!

2008年4月25日星期五

懷胎八月的心情... 太太,你好o野!!

寫的, 當然不是我自己懷胎,而是太太。

太太懷了孩子,一家人當然高興到飛起,講真兩老已經恨抱孫恨到出面,如今 bingo 就梗係大家 happy。

一直以來幾個月我同太太都好小心, 當然到而家都係小心為上啦。但係原來有o的o野, 你小心都小心唔來的。

BB 無事,呢期都不知踢得幾勁,直頭見到太太的肚皮撐o下撐o下咁,都幾得意。

不過太太自己呢,早排o的無名腫毒又無啦啦翻發,而家又話無啦啦多o左個瘤... 雖然應該似係纖維瘤,但係都使我經歷o左成個星期o既擔心。

講真而家我都未擔心完,反而太太就好似無咩事咁,覺得「有瘤又無咩事,咪好似醫生咁講生完走去切o左佢囉」。輕鬆得很。

都仲未算,醫生昨日下午話我o地知, BB 到而家 32 週都仲係成個泰國臥佛咁打橫訓o係媽媽肚內,舒服得緊。不過亦即係話,佢仲未將頭拎到準備出世的位置。意味著有可能是 size 又或者臍帶的問題,雖然唔係極大問題,但係醫生話過兩星期都未點轉位的話,就要考慮開刀。

開刀喎... 之前講就有講過o下,但係真係到現在醫生再認真提起,自己先識驚。我昨日一聽醫生咁講,其實我係成個人軟o左一o野,無晒反應的。因為自己做過醫院的類似行政工作,所以對於醫療事故和風險有一定程度的認識。無疑現在香港的醫療系統比全世界多數其他地方 - 包括歐美 - 來得優良 -- 所以唔該大家唔好再鬧喇,去第二o的地方睇o下就知 -- 但係當日工作對住的是其他人的事件和檔案,而家就有人話我知有個 risk 放在自己面前。醫生仲問 「咁你們想全身麻醉定係半身呢...?」

其實我已經有少少頭暈,但係仲要扮無o野咁,其實都幾怪。奇就奇在太太又係o個句「到時又睇o下全身定半身囉,我都唔知自己驚唔驚o架」 說時不無平靜,好似一早預o左咁。

的確,一向太太都是一個比較 "蛇瓜" (scare) o既人,今次的表現令我真係五體投地刮目相看。一直都口 "up" "up" 咁話「媽媽有幾偉大」;昨晚我自己一個人掉了一滴眼淚咁大把,為的不是太太即將要做的選擇,而是她的勇敢同埋偉大。

***

同場加映小插曲:跟相熟的基督徒同事講起,佢又比較轉接咁講o左比前文提過死黨同事知 -- 咁都唔係壞事o既... 起埋死黨同事走了過來,真誠咁傾o左幾句。當然,我唔知咁係咪代表 "friend 返",不過都係破冰之旅來o既。

2008年4月23日星期三

煩惱的一週

最近幾天真係煩到抽筋。工作上已經要無啦啦應付來自死黨同事的無形壓力 (咁點都係覺得怪o架嘛!);另外,位於中環的老家又剛被某發展商收購了,而家家中兩老和我的小妹又煩緊搬去邊...

兩老其實唔係太老,但係都六十幾同埋五十幾近六十,講真如果要佢o地轉區的話其實極難。因為長者始終難適應新地方,但另一方面,因為小朋友快將出世,我和太太固然樂於讓我媽媽照顧,但係太太當然也希望可以大家住得近一點。這就觸發起老父重提當年我們搬得遠的事件。

這還不算;更"攞膽" o既係因為老家係唐樓,地方大而且見使,故此屋企人 (其實我自己當時都係) 儲埋的物品多不勝數,有用的無咩用的,以至於「雞肋中的雞肋」都有很多。

問題來了,就是要找新的地方,又要同區,又要多地方放東西,更重要的是在我們可負擔的價格內 (即起碼收購價錢可以全數付清,無需無啦啦拎錢供樓)。 我們一直以為自己早幾月前跟發展商的洽談是佔了上風的,但係到現在要買樓的時間,才知其實樣樣o野都只係o岩夠畀,所以一家人頭痕得很,也因為咁而大家鬧了幾場交 (雖然都唔係太大件事)。

問題又唔只咁喎, 仲有我又唔可以煩到太太,講真佢陀 BB 已經辛苦,再加上畀醫生講中o左,原來陀 BB 係會使以前的舊症翻發的。所以而家又要煩多一樣,就係成日同太太睇醫生, 幸而暫無大礙但係都要 check 住... 所以,呢兩星期其實係極度煩惱的,但係又講不出有咩實際o野煩,矛盾得要命。

有樣好, 就係我有宗教信仰,我會祈禱,但係始終我都係凡夫俗子一名,而且我其實係一個唔灑脫的人,我會介意人o地點睇。所以其實我都會唔開心,因為今次,老實講,我真係一個好無辜地被誤會的傻佬。

唔知呢舖要煩幾耐喇... 唉...

人際.人脈 - 續篇

早兩星期提過的事件,死黨同事後來說過一句「無o野o架喇」,一直以為已經終結,無事無幹。

這兩天察覺他好像和往人大有不同,故此借機會便向他說幾句私人話題。點知得到的回覆是「以後你呢o的o野唔使同我講o架喇」。

心都灰晒。

講真我一直都係待人以誠,尤其係呢位死黨同事。今次就係因為我另一位同事的事搞到佢以為我唔同佢「早響」,所以嬲o左我。

估唔到男人可以嬲咁耐;最抵死係佢話自己「無嬲喎」。

諗起當年大家幫大家,我有事時佢幫我唔少,到o左佢有工作上以至於私人問題要幫忙時我都即刻出手相助義無反顧的;倒真係幾 hurt...

究竟我在呢件事上,有無做錯呢? 另一位同事唔想我講,我為了守呢個秘密忍得幾辛苦。但係倒頭來又係自己唔 happy。

我之前一直都覺得就算畀我揀多次,我一樣都係會繼續守呢個秘密。但係而家如果再問我,我都答唔到究竟我仲會唔會守... 因為事件對我的 impact 實在比想像中大。

天啊,主啊,點解人要咁多猜度同埋猜忌呢...??

2008年4月11日星期五

堅毅力行五十載




日期: 1958年4月10日
時間: 下午5時30分
人物: 太多,包括白英奇主教
地點: 香港半山羅便臣道2號

高主教書院,在今天由香港天主教教區主教白英奇主持奠基,標誌著天主教會在香港籌辦的第一間「直隸」學校,也是全港學界最高大樓的學校,正式啟動。

天主教不少辦學團體,早於百多年前已在香港扎根。然而,直接由羅馬教廷辦的學校,卻原來要到 1958 年才由高主教書院創此先河。而命名則是用香港開埠第一位「宗座代牧」高主教 (Bishop Timoleone Raimondi) 的名字 (不要問為何這個字會譯成 「高」, 我查了廿多年都唔知! 另, 宗座代牧即教區主教的「雛型」,管理一些新或者未成熟的區域,有機會再為大家詳解)...

x x x x x

日期: 2008 年4月10日
時間: 下午3時正
人物: 都係太多,包括陳日君樞機
地點: 香港半山天主教聖母無原罪主教座堂

一晃,時間已經是 50 年之後。以香港的學校來說,50年不算是很長,因為百年名校比比皆是。不過用 50 年而有今天的成就,高主教書院一班「高記仔」 (我都有份o架!) 大概是功不可沒吧! 而「全港最高學校」的 title, 也保持了近 40 多年,現在還未知已否被打破...

今天, 小弟有幸在天主教主教座堂中參與「高記」金禧慶典的開幕彌撒。能見證著一班良師益友成長,固然高興;另一方面,見到垂垂老去,有點老人痴呆的榮休中學校長莫禮理先生,還有年屆 82 歲仲「大大聲」的榮休小學校長謝錦裳女士。也讀到紀念品 pack 中當年盛世,還有已故的「惡死」肥校監祁良神父 (其實不知幾好人!!);加上大家都唱到熟的天主經和校歌,還有師弟曾奕文為金禧校慶所作的「高歌.濃情」,不少師兄也如小弟一樣,唱到一半聲已哽咽...

2008年4月7日星期一

人際.人脈

自問人際關係做得不錯,不是因為我圓滑,因為圓滑只可以帶來生意和點頭之交,是交不到朋友的。

對人的心是真的,但有時,有些東西是「不能說的秘密」,不是不想說,而是不能說。又或者是一位好友講明「唔好同任何人 講」,那就算係另一位更好的朋友,你也不能說,這是對人的一種承諾。

為一個, 或一些人守這類的承諾,往往要付出代價。最近就係衰o左呢樣o野,為了一個我無說的秘密,一位好友加同事覺得我「對佢唔住」。

一直以為係o的「同事三分親」的劇情,竟然發生在我身上。老實說,感覺十分難受。

不要以為男人老狗無這些問題,這回我不幸「辣著」的,就是一位男同事。

估計他不會有機會看到這文章,所以大膽寫出來。想說的是,其實我是最慘的一個。

另一同事的秘密本身不能說,但這秘密其實會影響我的工作的。但也不能說。只可以自己「一條友」頂晒。

到這秘密公開的一刻,好友便經其他同事質詢:點解唔早o的同佢另外講?語氣不無責備之心。

講得的話,一早講o左啦!這「秘密」,我是受工作上的影響。但係當事人就不只工作,而是整個人都會受易影響。我覺得,就算當事人無叫我,我都不應該講。

今鋪唔知好友同事會嬲幾耐,但這次我覺得我先係無辜o既受害者,希望大家體諒體諒...

2008年4月5日星期六

我現在宣佈, 你們正式成為合法夫妻!






相信大家都聽過標題那句吧? 不錯, 就是時常大家都覺得會由證婚官或婚姻監禮人 (律師證婚的正名) 說出的話。不說不知,其實呢句, 係杜撰出來的. 證婚官或監禮人根本不需要講這句。 不過,後來發現,原來唔講呢句,好多賓客係唔知道「禮成」同埋係時候拍手了,所以呢句咁 「娘」o既說話最終都要說出口。

幫朋友做得 wedding planner 多,自己已經變o左個婚禮狂. 早前卒之畀我「恨到」,成為監禮人了。在上兩星期的復活假前後,開始為朋友和一些客人證婚。
第一次難免有些緊張,例如法定要講o既開場白的一句 「... 你們o係本人同埋在場o既親友等人士見證下,公開表示以對方為你o地o既配偶,並且為此簽名為證之後呢...」就變o左做 「「... 你們o係本人同埋在場o既親友等人士見證下,公開表示以對方為你o地o既配偶之後呢... (漏o左成截!)」。好在即刻記得,保得返...
成日覺得,新人搵律師幫手證婚,唔係只為o左時間上可以多些人睇。最緊要的其實是一份浪漫和喜悅。作為教友的我,深知o的新人其實想行教堂,又或者一o的靚得來似教堂的場地;但係我都會建議新人想想,行教堂是為教友而設,背後原因不是因為靚,而是因為想教友記得自己是天主 (or 上帝) 的兒女。
說回那一份浪漫與喜悅,自己結婚時都想個個細節都做到呢一點。不過可惜呢個世界係無咁完美o既,亦係因為咁,所以我先會早兩年開始自動請纓為朋友義務做 wedding planner (哈哈... 雖然o的朋友都好識做,畀好大封利是我...) 。而家我就做了一個監禮的角色,o係 「我要做好呢份工」o既前題下,我多數都會除o左必要的入紙 (即係擬結婚通知書) 工作外,會問o下新人整個婚禮有咩唔明o既地方,同埋幫佢o地自訂佢o地鍾意o既誓詞。當然,自訂有個限度,總不能公開地說「我愛傻豬」之類o卦!
自從第一次幫人證婚後,發現自己會學o左神父,無啦啦在新人簽字後講兩句好似講道咁o既祝福說話。其實我係無一早寫稿的,只係當日或者當時的少少有感而發,希望一對新人能夠更加記住自己簽字一刻... 不過,往往一講呢兩句,就會整喊個新娘 (我都唔想o架!)。
上次有一次去酒店幫一對新人,佢o地已經住埋一段時間,而且識於微時,如今得成正果,大家都高興得很,而且佢o地o既表現似係「老夫老妻」o個隻,點知一埋位,新娘已經開始喊,之後在新娘旁準備幫我手傳遞簽證書的兩位姊妹又開始眼濕濕。好快就成班姊妹全部一齊梨花帶雨的,都唔知好笑定係扮鎮定好 (仲驚整濕張證書o架大哥大姐...)。而不幸地我手頭上只有一張紙巾 (大佬, 我之前提o左新郎哥帶紙巾o架喇!),唯有遞給已經呆o左o既新郎哥,等佢幫新娘子抹一抹...而我自己,也浸淫在這個感人的氣氛中,搞到我「宣佈」新人成為合法夫妻時,幾乎漏了請新人起立。


2008年4月3日星期四

三年前的四月二日



不知還有沒有人記得三年前的今天,天下同聲一哭?




2005年4月1日,我當時初任主教座堂的堂區議員,突然收到通知,謂主任司鐸 (副主教) 收到時任主教的陳日君爺爺通報,說「阿公」若望保祿二世病重,教會要求全球教友為他祈禱。當時我們即時組成了一個編制,在那幾天輪流和各處的教友一起在主教座堂內祈禱。




直到4月2日晚上,我祈禱回家後數小時,我依然難以成眠,看著有線新聞,再過了數小時 (好似快天亮了),便傳來若望保祿二世病故,已回天鄉的訊息。




一個奇特的人,一次奇特的偶遇,使一個演員轉化成為千萬人的教宗,也一手促成了東歐鐵幕的倒下,更使香港天主教會經歷歷來最多人成為問道/慕道者的一年。


羅馬宗座的封聖程序已經展開,相信在群眾與教會內人士的要求下,若望保祿二世在不久的將來, 名字會加上 "真福" 二字,甚至乎一個 "聖" 字。


很多人,尤其是基督教朋友都會問為何教會會有「封聖」的程序,而權柄又何來呢?


其實已故教宗若望保祿二世在他的一篇「宗座憲令」 (Constituto Apostolica) 有提過,「在... 人當中,天主在各時代都揀選了許多人,他們緊隨基督的榜樣,以鮮血或英豪的德行的修煉,做彰顯天國的見證。... 教會從基督宗教創始時,即常常相信宗徒及殉道者和我們在基督內有更密切的聯繫... ... 許多人加入他們的行列,... 彰顯了天主的奇恩,因此獲得信徒的敬禮與仿傚。... 宗座以最大的尊敬和馴良的誠意接納上主的標記和呼聲。自無法追憶的時期開始,即受付託執掌訓導,聖化和管理天立子民的職權,因此將有愛德及其他福音德行光彩的男女展示給信徒仿傚,敬禮和呼求,並且經過應行的調查後,以隆重冊封的行動宣佈之為聖人或聖女。」 (參閱《天主教法典》) 「因為聖德是教會宗徒工作和傳教神火的秘密泉源...」 (《天主教教理》 para 828).


我熱切期待若望保祿二世早日被教會 recognize 神跡並封聖,畢竟,這個世界上,不幸的新聞太多,我們需要一些這樣的喜訊來「沖喜」一下...


自製吉野家牛肉飯 - 牛丼




好耐之前在一個飲食版 newsgroup post 過. 係日本鄰居教兼睇 yahoo japan 再自學的. 早前再整多次, 所以 post 出來自娛娛人...




材料:




薄牛肉片 (可以係 citysuper o既 kiritoshi 牛肉, 唔係的話可以買火鍋牛 - 百佳o既極品加拿大肥牛就似樣喇, 盡量片薄), 切到兩三吋長左右, 每人一百 gram 左右, 睇你幾大食.




洋蔥 (大約一人半個左右, 都係睇你幾大食) 切細少少 size




老薑一片, 切幼或切絲, 僻腥用


汁:


Dashi 汁 (唔知係咪譯做 "海鮮湯底" 喇) 見圖細細樽, 佢話一茶匙少o的o的 (4gram 左右) 可以開 600 ml 水, 我試過都差不多, 今次只要用 300 ml 左右, 所以開半茶匙多少少




日本酒 幾湯匙 (唔使太多, 兩三匙都 ok) 清酒都得.




味淋 (相中間個支) 又係幾湯匙 (我用o左三湯匙多少少)




日式醬油 (用萬字已經得, 用中身那種) (日本朋友教仲會用隻淡豉油, 不過唔用都得 - 費事又買) 4 湯匙左右




糖 (白砂糖) 3 湯匙 (朋友用 4 湯匙我覺得甜得滯)







先切好料, 將 dahi 汁加薑用小煲煲滾, 再落其他汁料 (或者將其他汁料撈好先,到 dashi 一滾一次過落), 再滾時落牛肉, 煮兩分鐘, 汁料加加埋埋o岩o岩蓋肉面就得.
牛肉差不多熟 (好快o者, 因為薄) 就落埋洋蔥, 如果汁面有o的肉渣o係度就用個小匙整走佢. 因為洋蔥會有少少出水所以頭先o的汁唔使太稀, 之後蓋上個煲細火焗三幾分鐘 (我好似5分鐘o卦...)


食得! 加汁撈飯或者整麵都可以... :)




留意最好避免用太肥的靚牛, 和牛更加不要, 因為太肥得來會浪費了牛脂.

2008年4月2日星期三

服務態度

是日因家中洗衣機無故漏水, 特登蛇王回家等 惠 x 浦師傅到寒舍修理。



之前已經有師傅 check 過一次, 確定了是乾衣的部分出事, 要換一個甚麼「入水掣」。預約了時間後,今天上來的是一位未見過的師傅。

初時都還 ok, 向我說地板會有點濕,問我哪裡可以找到地布之類。告訴他後我就逕自吃我的麥當當 (大佬呀,蛇王就只可以食這些...)。過了好一會,吃飽之際,廚房傳來一陣水聲,料是師傅大人差不多了。回頭一看...

不看由自可,一看把幾火。佢老哥竟然將我用來抹手和抹洗淨蔬果的乾淨布用來抹地!!!

一睇就知那幾塊布係乾乾淨淨,白璧無瑕o架啦!! 我瞪大對眼望住佢,細細聲話... 「你用o左呢兩塊布呀...?」 (真係細聲但係聽到o個隻)

呢位師傅仲毫無悔意,望望我,全不答話。之後又繼續在抹o左都唔乾o既廚房內遊走。我便在地上取回那兩塊已經開始被玷污的乾淨布打算洗乾淨...

之後我已經無心機理會師傅,繼續睇我o既有線新聞。再過多一會,師傅聲稱已經整好洗衣機,我便入廚房再看...

這次見到的是一片澤國汪洋。

師傅一邊極速收拾,一邊說「你試試洗衣機係咪已經 ok 返啦」便消失於我家內。剩下我一個人站在濕到無止的廚房,地上還有其他淋淋的地布,竟然還有數「舊」濕淋淋的廚房用抹手紙在地上!

我心想「你有無搞錯呀」,此時,已經決定了,平時甚少投訴的我,要打破沉默。

突然記起,我今早浸定好些雪耳,晚上用來煮甜湯的。望多眼,已發現雪耳上浮了少少污漬和油漬。

見到呢位師傅,實屬本人不幸。而下一步的不幸,恐怕要降臨到呢位師傅身上...

2008年4月1日星期二

法庭雜記... 公平抑或公正? (之一)

今日係其中一間銀行客戶一單 case 上庭的日子. 本案一再被押後,原因只因為對方欠債者不斷的以自己不是律師為由,一次又一次的推諉。

觀乎其言行舉止,不是律師但可以用法庭術語,而且存入的宣誓書 (即行內稱為「誓章」者) 雖以中文書成,其公正企理真令我輩狀師瞠目。相信其背後已有律師或律師行辦事的朋友教路。

第一次上庭已經是去年8-9 月的事,當時我一時好人,他們向我說想與銀行接洽還款,便覺得應給予他們機會。我以往也有這樣做而多數人也真的與銀行「講數」,更可以獲得利息寬減 (銀行唔係想整死債仔o既!)。不過好可惜,我今次,畀呢兩位老兄跣o左一o野。之後他們更用其他理由如申請法律援助 (大佬呀,你有兩層樓在手點法律援助呀!?咪玩啦!),向法庭投訴銀行計數出現問題等等。 結果法官也無可奈何,為免自己被投訴,唯有不斷的畀 adjournment (押後)。以前做律師可以好威,而家?對住呢o的我們稱為 "in person" 的大哥大姐,真係俯首稱臣都來唔切。

基本上,我想講的,只有一個「頂」字。頂!