2008年4月2日星期三

服務態度

是日因家中洗衣機無故漏水, 特登蛇王回家等 惠 x 浦師傅到寒舍修理。



之前已經有師傅 check 過一次, 確定了是乾衣的部分出事, 要換一個甚麼「入水掣」。預約了時間後,今天上來的是一位未見過的師傅。

初時都還 ok, 向我說地板會有點濕,問我哪裡可以找到地布之類。告訴他後我就逕自吃我的麥當當 (大佬呀,蛇王就只可以食這些...)。過了好一會,吃飽之際,廚房傳來一陣水聲,料是師傅大人差不多了。回頭一看...

不看由自可,一看把幾火。佢老哥竟然將我用來抹手和抹洗淨蔬果的乾淨布用來抹地!!!

一睇就知那幾塊布係乾乾淨淨,白璧無瑕o架啦!! 我瞪大對眼望住佢,細細聲話... 「你用o左呢兩塊布呀...?」 (真係細聲但係聽到o個隻)

呢位師傅仲毫無悔意,望望我,全不答話。之後又繼續在抹o左都唔乾o既廚房內遊走。我便在地上取回那兩塊已經開始被玷污的乾淨布打算洗乾淨...

之後我已經無心機理會師傅,繼續睇我o既有線新聞。再過多一會,師傅聲稱已經整好洗衣機,我便入廚房再看...

這次見到的是一片澤國汪洋。

師傅一邊極速收拾,一邊說「你試試洗衣機係咪已經 ok 返啦」便消失於我家內。剩下我一個人站在濕到無止的廚房,地上還有其他淋淋的地布,竟然還有數「舊」濕淋淋的廚房用抹手紙在地上!

我心想「你有無搞錯呀」,此時,已經決定了,平時甚少投訴的我,要打破沉默。

突然記起,我今早浸定好些雪耳,晚上用來煮甜湯的。望多眼,已發現雪耳上浮了少少污漬和油漬。

見到呢位師傅,實屬本人不幸。而下一步的不幸,恐怕要降臨到呢位師傅身上...

1 則留言:

汪禎喬 說...
網誌管理員已經移除這則留言。