2008年4月29日星期二

有錢人的脾氣

去年的四月,我無啦啦畀人擺o左上檯。原因係因為我想幫舊同事。

舊同事係女性,一向我形象比較硬朗,而且有一個相當富有的丈夫。 唔知係咪因為咁,所以佢亦比較惡。不過我同佢做o左幾年同事,一直都估唔到佢惡成咁,簡直係人o地話「港女」中的佼佼者。

去年的事,由一單極普通的小索償引起。當時佢因為識我老細,又係我舊同事,所以想搵我幫佢追返o的錢。

初時相安無事,點知問題來了。

我找了一個之前幫過我工作的中間人去做一些驗證工作,在驗證後想找她傾一傾。剛好佢放假,又找她不著,唯有著中間人叫佢 hold 住先。

點知過了兩天,無啦啦收到那個中間人話我知已經整好o的o野 (咩野就唔講喇, 總之係普通o野)。我已經覺得勁奇怪。但係又搵唔到惡死舊同事。就在呢個時候,中間人又問「叫個客 (即惡死舊同事) 賣o左件野畀佢咪得囉」。

我心諗:「出事喇」

聽過有人話過呢個世界有o的「借屍還魂」呀之類事件。已經驚o左一o野。過多兩日卒之打到畀惡死舊同事。但係那時已經太遲了。車,已經整好o左件o野,聽講話仲整得幾靚添。

當時莫講話惡死舊同事,連我都好燢。惡死舊同事講明唔會畀錢,而亦因為咁,無啦啦惡死舊同事連我都嬲埋。最後係惡死舊同事話要自己丟o左件野佢。

過了好幾個月,好似無晒事咁,但係那個我已經無再聯絡的中間人無啦啦又打來,話 check 到件貨無丟到。所以呢,就即係話呢位有錢o既惡死舊同事 -- 其實係用o左人o地整好o既o野, 但係又唔畀錢

其實去到呢度,我見個死人中間人可能知道自己衰,所以無晒聲氣,已經諗住收皮o架喇。點知...

早幾日就係收到個 fax, 竟然係中間人找我。

即刻打畀條友,佢話覺得點解有人可以咁惡,用o左 service 唔畀錢。咁我就唯有死死氣打畀惡死舊同事,點知唔問由自可,一問把幾火。佢即刻連我都鬧埋,仲話我係咪同佢o地夾埋,又話有咩事就打畀我大老細「篤」我同埋話我辦事有問題。

講真,我自問係好客氣,但係亦係不卑不亢咁打畀佢。我唔係「死狗」咁「翳」佢喎而家,我係平心靜氣慢慢咁講,但係佢就好似一來已經想殺人咁。仲話「我要投訴都仲有好多渠道o架」 -- 典型o既有錢人對白,使人極度討厭o既 pk 式廢話。

但係講真,畀佢咁講一o野,咩心情都無晒。我最嬲係我做好人,但係竟然畀惡死舊同事以為我係夾埋其他人謴 (即係廣東話「昆」字) 佢。早知當日就咩都唔整,叫佢自己搵人搞晒佢,初頭諗住搞咁好服務,點知而家畀人鬧到飛起。

問題係,而家單野點算好? 老實講我真係唔怕去到一個地步係佢o地班人告來告去,最多上庭做證人,我怕煩係因為佢話我要同大老細講。我呢個大老細,平日係 ok 好人的,但係一有煩野的時候就一定會覺得係你o既問題。大佬呀,我仲有成十年八載對住佢 (佢有排唔會退休而我亦無意離職),我仲要等升職o架嘛! 畀條咁o既八婆 (原諒我一定要用粗口!) 累到就真係唔抵啦! 老實講,真係唔知會發生咩事。

說到尾,今次事件,我係一個白癡的蠢角色。我覺得我係太容易信人,所以當日就係咁,畀人過o左一幢,仲係大大幢o個隻。唉,今次就當係買個教訓。日後如果工作上仲會對住條惡死舊同事,都唔知有無手尾跟添呀...! 頂!

沒有留言: