2008年4月25日星期五

懷胎八月的心情... 太太,你好o野!!

寫的, 當然不是我自己懷胎,而是太太。

太太懷了孩子,一家人當然高興到飛起,講真兩老已經恨抱孫恨到出面,如今 bingo 就梗係大家 happy。

一直以來幾個月我同太太都好小心, 當然到而家都係小心為上啦。但係原來有o的o野, 你小心都小心唔來的。

BB 無事,呢期都不知踢得幾勁,直頭見到太太的肚皮撐o下撐o下咁,都幾得意。

不過太太自己呢,早排o的無名腫毒又無啦啦翻發,而家又話無啦啦多o左個瘤... 雖然應該似係纖維瘤,但係都使我經歷o左成個星期o既擔心。

講真而家我都未擔心完,反而太太就好似無咩事咁,覺得「有瘤又無咩事,咪好似醫生咁講生完走去切o左佢囉」。輕鬆得很。

都仲未算,醫生昨日下午話我o地知, BB 到而家 32 週都仲係成個泰國臥佛咁打橫訓o係媽媽肚內,舒服得緊。不過亦即係話,佢仲未將頭拎到準備出世的位置。意味著有可能是 size 又或者臍帶的問題,雖然唔係極大問題,但係醫生話過兩星期都未點轉位的話,就要考慮開刀。

開刀喎... 之前講就有講過o下,但係真係到現在醫生再認真提起,自己先識驚。我昨日一聽醫生咁講,其實我係成個人軟o左一o野,無晒反應的。因為自己做過醫院的類似行政工作,所以對於醫療事故和風險有一定程度的認識。無疑現在香港的醫療系統比全世界多數其他地方 - 包括歐美 - 來得優良 -- 所以唔該大家唔好再鬧喇,去第二o的地方睇o下就知 -- 但係當日工作對住的是其他人的事件和檔案,而家就有人話我知有個 risk 放在自己面前。醫生仲問 「咁你們想全身麻醉定係半身呢...?」

其實我已經有少少頭暈,但係仲要扮無o野咁,其實都幾怪。奇就奇在太太又係o個句「到時又睇o下全身定半身囉,我都唔知自己驚唔驚o架」 說時不無平靜,好似一早預o左咁。

的確,一向太太都是一個比較 "蛇瓜" (scare) o既人,今次的表現令我真係五體投地刮目相看。一直都口 "up" "up" 咁話「媽媽有幾偉大」;昨晚我自己一個人掉了一滴眼淚咁大把,為的不是太太即將要做的選擇,而是她的勇敢同埋偉大。

***

同場加映小插曲:跟相熟的基督徒同事講起,佢又比較轉接咁講o左比前文提過死黨同事知 -- 咁都唔係壞事o既... 起埋死黨同事走了過來,真誠咁傾o左幾句。當然,我唔知咁係咪代表 "friend 返",不過都係破冰之旅來o既。

沒有留言: