2008年4月5日星期六

我現在宣佈, 你們正式成為合法夫妻!






相信大家都聽過標題那句吧? 不錯, 就是時常大家都覺得會由證婚官或婚姻監禮人 (律師證婚的正名) 說出的話。不說不知,其實呢句, 係杜撰出來的. 證婚官或監禮人根本不需要講這句。 不過,後來發現,原來唔講呢句,好多賓客係唔知道「禮成」同埋係時候拍手了,所以呢句咁 「娘」o既說話最終都要說出口。

幫朋友做得 wedding planner 多,自己已經變o左個婚禮狂. 早前卒之畀我「恨到」,成為監禮人了。在上兩星期的復活假前後,開始為朋友和一些客人證婚。
第一次難免有些緊張,例如法定要講o既開場白的一句 「... 你們o係本人同埋在場o既親友等人士見證下,公開表示以對方為你o地o既配偶,並且為此簽名為證之後呢...」就變o左做 「「... 你們o係本人同埋在場o既親友等人士見證下,公開表示以對方為你o地o既配偶之後呢... (漏o左成截!)」。好在即刻記得,保得返...
成日覺得,新人搵律師幫手證婚,唔係只為o左時間上可以多些人睇。最緊要的其實是一份浪漫和喜悅。作為教友的我,深知o的新人其實想行教堂,又或者一o的靚得來似教堂的場地;但係我都會建議新人想想,行教堂是為教友而設,背後原因不是因為靚,而是因為想教友記得自己是天主 (or 上帝) 的兒女。
說回那一份浪漫與喜悅,自己結婚時都想個個細節都做到呢一點。不過可惜呢個世界係無咁完美o既,亦係因為咁,所以我先會早兩年開始自動請纓為朋友義務做 wedding planner (哈哈... 雖然o的朋友都好識做,畀好大封利是我...) 。而家我就做了一個監禮的角色,o係 「我要做好呢份工」o既前題下,我多數都會除o左必要的入紙 (即係擬結婚通知書) 工作外,會問o下新人整個婚禮有咩唔明o既地方,同埋幫佢o地自訂佢o地鍾意o既誓詞。當然,自訂有個限度,總不能公開地說「我愛傻豬」之類o卦!
自從第一次幫人證婚後,發現自己會學o左神父,無啦啦在新人簽字後講兩句好似講道咁o既祝福說話。其實我係無一早寫稿的,只係當日或者當時的少少有感而發,希望一對新人能夠更加記住自己簽字一刻... 不過,往往一講呢兩句,就會整喊個新娘 (我都唔想o架!)。
上次有一次去酒店幫一對新人,佢o地已經住埋一段時間,而且識於微時,如今得成正果,大家都高興得很,而且佢o地o既表現似係「老夫老妻」o個隻,點知一埋位,新娘已經開始喊,之後在新娘旁準備幫我手傳遞簽證書的兩位姊妹又開始眼濕濕。好快就成班姊妹全部一齊梨花帶雨的,都唔知好笑定係扮鎮定好 (仲驚整濕張證書o架大哥大姐...)。而不幸地我手頭上只有一張紙巾 (大佬, 我之前提o左新郎哥帶紙巾o架喇!),唯有遞給已經呆o左o既新郎哥,等佢幫新娘子抹一抹...而我自己,也浸淫在這個感人的氣氛中,搞到我「宣佈」新人成為合法夫妻時,幾乎漏了請新人起立。


沒有留言: