2008年4月23日星期三

人際.人脈 - 續篇

早兩星期提過的事件,死黨同事後來說過一句「無o野o架喇」,一直以為已經終結,無事無幹。

這兩天察覺他好像和往人大有不同,故此借機會便向他說幾句私人話題。點知得到的回覆是「以後你呢o的o野唔使同我講o架喇」。

心都灰晒。

講真我一直都係待人以誠,尤其係呢位死黨同事。今次就係因為我另一位同事的事搞到佢以為我唔同佢「早響」,所以嬲o左我。

估唔到男人可以嬲咁耐;最抵死係佢話自己「無嬲喎」。

諗起當年大家幫大家,我有事時佢幫我唔少,到o左佢有工作上以至於私人問題要幫忙時我都即刻出手相助義無反顧的;倒真係幾 hurt...

究竟我在呢件事上,有無做錯呢? 另一位同事唔想我講,我為了守呢個秘密忍得幾辛苦。但係倒頭來又係自己唔 happy。

我之前一直都覺得就算畀我揀多次,我一樣都係會繼續守呢個秘密。但係而家如果再問我,我都答唔到究竟我仲會唔會守... 因為事件對我的 impact 實在比想像中大。

天啊,主啊,點解人要咁多猜度同埋猜忌呢...??

沒有留言: