2008年12月12日星期五

好 down... 係咪我唔識湊...?


呢幾日隔一日女王就嘔一次奶. 三次都係在我手時衰o左的.

早兩日老朽 & 夫人放了兩天假, 帶了女王上山頂玩, 亦係第一次在街外的餐廳畀女王開餐食奶. 又 ok 喎!

但係到o左夜晚, 女王可能太倦了, 食奶時好快睡著, 但係食完掃風時就醒了, 而且開始覺得頂住又未 "ur" 到氣出來... 於是開始喊, 喊... 喊...

但係佢唔會知道, 愈喊就愈多風入胃, 於是一下咳聲, 成餐奶嘔返晒出來, 又臭又核突...

無咩辦法, 只有用返 "麥太 & 麥兜" 的故事來安撫自己.

但係昨晚去到第三次, 老朽開始問自己, 係咪我其實唔識湊女呢?

好 down, 好 down, down 到我連飯都食少o左. 我知其實唔係個女唔聽話, 佢只係眼訓, 就算有錯都係我的問題, 但係見到佢嘔到一身都係 (連我自己都係一身都係!) 我就覺得佢好慘, 辛苦唔識表達, 我又慘, 仲要幫佢清理善後 (而家客廳梳化位前好乾淨, 因為隔日就會抹一次地... ><) 連想自己整個聖誕花環都無晒時間 (抹地兼洗衫仲邊度搵時間整?) 老朽夫人一放工回到家 (呢期佢比較夜) 就要幫個女換衫兼洗身仲要 "暗" 佢訓, 又係咁辛苦) 心情好低落...

上面張相係呢幾日 "事發前" 上到山頂的相, 睇o下笑得幾開心!!

不過好在, 到o左今朝早, 老朽叫囡囡起身時, 見佢 "趴" 轉o左訓, 已經醒o左, 一見到 daddy (即係我) 就笑晒咁望住... 真係咩唔開心都即刻無晒... 抱起佢就叫 "早晨!" ^^

沒有留言: