2008年12月14日星期日

創造傳奇 -- 第一刻


嘔還嘔, 今天的大事唔使審一定係東亞運義工培訓的第一節兼開幕禮.

之前負責 interview 部份義工, 身為小小委員一名的老朽自己亦係義工領袖之一 (其實有少少擔心自己的能力), 知道今天是開幕禮, 老實說, 老朽只想 "柄" 埋一邊做個小小學生. 所以並無一早通報有關當局我會出席, 反而和其他義工一樣打電話報到. 仲係昨日最後一刻才打, 仲要 (雖然唔係特登) 幾乎遲到, 希望坐得後後的聽書.

點知去到荔枝角政府合署門口, 已經聽到有當值義工叫 walkie "老朽到o左, 我見到老朽"...

... 唔使呀嘛...!

卒之又係做 "三陪" - 陪坐, 陪悶同埋陪影相. 大堆記者走來問霍老公子 (而家新一代先叫公子, 佢都尚可為 "老公子")有關東亞運射擊場館搞出來的大頭佛 (批地太遲以致新場起唔成, 用舊場要 cut 賽事). 老朽當然懶得行過去攝位, 坐在前角等開場好過.

見到數位自己 in 過而又入選的義工, 當中有部分都認得老朽, 大家打個招呼, 說聲 "加油" -- 要加油的原因是部分培訓講者的內容太 hardcore, 坐在頭一排的老朽真係有少少 "宗宗o地"...

(當然, 之後電話聽到囡囡有事即刻醒晒!!)

3 則留言:

Unknown 說...

老朽,你都想訓呀?我都想訓,不過坐得比較前,訓覺又唔係幾好意思...
唯有走去toilet hea 下...

老朽 說...

bonnie, 你都好丫... 我同坐我側邊的另一位義工 (都係委員之一) 直頭想出去食野... 趕住來lunch 又食得少... 但係我們的位置太太太礙眼, 而且一郁就會有人問有咩可以幫我們 -- 唔通話佢知... 「我想食野」 咩... :P

Unknown 說...

果日我都見到in我果位義工,又係坐第一行,可能係老朽都唔定...
下次要聽全日,真係好難捱!!!