2008年12月28日星期日

謹賀新年

呢句係日本用的祝賀語, 多數用在卡上.



happy new year!

忙了幾天, 今日可說是有個 happy year end.

早上替一位好冤枉的司機打甩了不小心駕駛罪. 呢位仁兄成單意外最傷係佢, 做了十多次手術, 但係因為不知何解的休克導致了意外, 所以被告不小心駕駛. 但係在呢位生命鬥士身上真係睇到何謂永不放棄的精神. 抵佢甩的!

當然, 庭上表演的工作交由大狀負責. 而贏官司後正是午飯時間, 大狀問想食「清少少」的壽司, 去邊度食好... 人在九龍, 當然去尖咀. 想起多月前因故「入冊」的見城, 大夥就馬上跳上大狀的坐駕, 直奔老尖, 吃個豪豪o地的 lunch... 是日竟然見到見城親自坐陣. 於是二話不說 - 自選壽司定食, 不過我唔揀, 留畀見城揀. 結果當然係不負所托, 不過見到佢 「出冊」後明顯消瘦了.

***

正如早前提及, 舍妹牛一的 party 改了在今晚舉行, 來的有十多位親戚. 吃的多是外賣食品, 不過都揀了老朽好幾天...

頭盤-
泰式凍沙律蝦 (city-papa 一早買定回家)
鵝肝無花果醬批 (馬會, 早前提過 - 將一公斤的一半留起再一半... (即係幾多呢?)) ^^
魚生船一隻加北寄貝 (都係 city-papa, 不過今次係定o左)
凍松葉蟹腳 (吉吉島急凍貨, 本來係買鱈場蟹的, 貪佢多肉 & 好食o的; 不過松葉蟹特價)
芒果鮮蝦沙律 (美心訂的, 只係為o左有少少菜食)
泰式拼盤 (又係 city-papa 訂定)

主菜-
煙原隻火雞 (7 磅左右, 最鬼憎食燒火雞, 所以去 citypapa 一早問定有無凍食的「煙」火雞, 貪其僅熟, 滑好多)
煙 virginia ham (今年去美心訂, 2lbs, 但竟然同我切晒片!! 去年馬會的同樣價錢竟然有4 lbs...)


飯麵-
焗豬扒飯 (美心訂, 純為各 "飯人" 而設
香腸粟米肉醬意粉 (都係美心訂, 純為各意粉精的親友而設, 本人覺得太太煮的意粉更 al dente 得多!)


甜品-
Panna Cotta (當然又係太太拿手之作, 不過今次係我幫太太隔雲呢拿籽的)
o者喱糖 (由杏花村舅母自製提供)
-- 當然唔少得o既係生日蛋糕, 今年因為時間關係, 無去到 cova 或者 islang-shang 訂, 去了山崎 - 竟然都唔錯喎!

正常情況下, 15 個大人應該吃不完上列食物的. 不過我們當中有兩位發育時期, 成隻火雞髀"隊" 都仲得!!

講真, 老朽係極愛美食, 不過當一班人柴娃娃時, 有時都要食返多少呢類 "大鑊飯" 應應節... 對於食物要求, 或者有需要稍稍下調.

****


晚上大家未走, 雖然老朽的女王已經覺覺豬, 不過大家還是在家中倒數. 而老朽最鍾意在倒數後準備一些 toasting 的小食. 今年和早兩年一樣, 用日本新年的食品...

- 紅豆沙日式年糕 (都係買回來整, 自己點整都煮唔到日本買回來咁甜!)

- 蒲鉾 kamaboko (其實即係日本魚蛋, 但新年時他們用的是鯛魚, 而且煮得較靭和甜)

- 伊達卷, 有人稱為「錦玉子」 (係本人至愛, 乃係甜蛋加上魚茸煮成似卷蛋的糕點, 吃下去感覺似蛋糕 - 強強強強烈推介!!)



日本人有樣奇特的習俗, 就係新年吃的特別食品在平時不會做出來的. 如上面的伊達卷, 真的只在過年時才做來賣, 平時去日本都不會找得到的. (可惜!)





又如往年, 老朽在倒數後會用鋼琴彈出 Auld Lang Syne 來送舊... 今年老朽過得實在太特別了... 彈彈o下有點想哭的感覺, 不過人多, 眼淚都流回肚子裡...

09年, 期待挑戰!

2 則留言:

Solo 說...

第一次去你BLOG,見到你個大餐都已經流口水﹗叫我以後點可以唔黎呢,不過我都要開返我個千年不用的BLOGGER ACCOUNT先。

老朽 說...

老朽竟然到今日先知道 solo 姐上月來訪此版, 失覺失覺... ^^"
我而家已經 set o左可以唔用 account 留言都得了...