2008年12月8日星期一

高歌濃情中的謝幕


臨危受命始終係會有少少甩甩o地轆的, 只係別人不多察覺.

原來咁大間學校, 小弟作為大型舞會的 stage mgr, 可以調配的就只有自己, 合作的還有負責 floor 的老同學企鵝先生和整晚都要四圍騰的指揮士巴拿小姐.

尚幸在我們三個飛足全晚, 加上司儀都還算可以執到生的情況下, 沒哪幾位師兄會見到我們的斷片狀況, 否則真不可能告訴人知道高主教的金禧餐舞會竟然只有三個 floor/stage 的人. 請回來的女司儀仲要幾乎遲到 (不過又夾到身為在校生的男司儀, 而且表現又相當唔錯喎!)

全晚都係衣香鬢影, 老朽的新禮服和 bow tie/腰封套裝都見得o下人; 亦請來不少其他嘉賓 (或者係充撐一下都未定!), 部份藝人嘉賓亦被我們屈了上台免費開 show. 而神奇地雖然老朽成晚跑來跑去, 竟然最後都算係食晒整份西餐喎 (係狼吞o左少少o架喇...) !

又係見返一大班的老友和師長, 又一次被其中一位年屆八十的榮休校長叫錯名 (已經連續三次, 三次都係叫錯同一個名!), 亦為母校金禧的整個慶祝年劃上句號.

雖然老朽女王趕住出來, 不過老朽在活動開始時的彌撒上幫手, 現在在落幕前的 "grand finale" 也幫上一把, 總算對母校都有個交代吧!

當然, 最高興的莫過於在曲終人散後, 一班搞手和辛苦了半年的執委們一起將剩餘的 budget 和私幫掏腰包, 開了大堆的 La Grande Dame, Dom Perignon, Krug, Salon... 至於囡囡, 今晚留返畀太太湊, 自己開心一晚, 總可以吧!!

沒有留言: