2012年2月1日星期三

o係伯大尼做一日神父...

在一個月內走了兩轉伯達尼/伯大尼證婚監禮, 一般來說不是很特別的事. 始終伯大尼是個好好, 好靚, 也是一個「爭崩頭」的婚禮場所. 不過當中一場中舉行了一些比較特別的儀式, 所以倒是值得記下, 讓新人參考也好, 自己當紀錄也好.


早幾個月收到個email, 是想問有無律師懂得以天主教或基督教形式主禮的.  原來新郎是菲律賓人 (唔好以為係阿四, 佢在某大投資銀行做 head 的), 新娘是新加坡華僑不過不太懂中文, 而他們因為一些個人原因而未有去教堂行禮, 所以想以「菲律賓式」舉行天主教婚禮.

老實說, 老朽真的未試過這類婚禮, 他們說又有讀經又希望有點講道 (!) 的, 但這個正中老朽的做法, 只是他們竟然要求「可唔可以講多o的, 長o的...」呢樣呢... well, 老朽唔係神父, 講一兩分鐘不是問題, 再長的話怕人會訓著喎...!  :)  但當然, 有要求的新人, 是對自己婚禮的一種執著, 老朽知道他們緊張流程, 所以問他們會不會想在之前多開一個會議為他們 finalise 一下流程.  他們十分高興有此安排 (咁當然係因為我係「私房菜證婚律師」才可以咁做啦, 只係加三幾百就用多我成個鐘喎...). 將有關的資料全部都畀晒老朽, 連當日的其他時序都問埋我意見, 咁既然人家咁信我, 又唔係用多好多時間, 所以 "半賣半送的" 幫埋佢地手, 蝕少少當幫人算了. 

由於是外地人士, 處理的文件會比較繁複, 好在都搞得切. 不過他們有樣特別的傳統, 是中國文化會有, 但估不到他們也一樣有的, 就係 "行禮前新人不會碰面", 而因為他們是全西式禮儀, 沒有 "接新娘" 的環節. 所以行禮前新娘就一直待在自己車上 (奇怪... 不是有間新娘房的嗎?  伯大尼的實Q 話無喎... 遲點有機會幫他們一位工作的同事證婚, 真要問問先.) 而所有臨場的確認就因為新人不能碰上, 所以都要講兩次. 

他們的禮儀是全西式的, 所有姊妹都在前慢慢行.  新人希望我像神父一樣介紹他們, 先說幾句, 之後就是請雙方母親來進行「燃燭禮」 (即是由母親代表先點起兩支小蠟燭, 到禮成前再由迎人本身拎起小蠟燭去點中間的大蠟燭, 這是部分教堂, 尤其係外國還有的儀式)  再請朋友做見證 (讀經證道).  這些對於我這個前輔祭當然無難度了. 

原本新人想再加入一些民族元素例如由好友為他們戴上一條特別的圍巾之類的, 但因為需要在主禮前跪下 (咁我唔係真係神父嘛) 而作罷.


因為多了幾篇經文, 所以比較長時間, 不過都係半小時左右, 而一宣佈禮成, 第一個撲出的, 竟然是伯大尼的實Q...

「呢度係歷史建築, 唔點得火呀~!」


(後記, 我初時以為伯大尼因為星期日有聖公會的崇拜而可以點蠟燭, 但原來是沒有的, 而且當年復修後原來差點火燭所以去年年中起就不准生火了)

 

沒有留言: