2012年2月24日星期五

老麥新包...


寫家宴的李鴻章菜式前見到 "突發" 的 "新聞", 所以記下先...


早幾日「麥當當」搞了個活動, 是大家在"面書" 估一下之後會出一款期間限定的包, 這是由全世界好多不同地方的麥當當出過的「特別版」包包當中選出的. 


雖然我個人幾喜歡英國有售的咖哩雜菜包 (早十年前去英國食過), 而另外又有一款韓式燒牛肉包都似乎幾好.  但官方最後決定出的係呢個日本出過, 叫做 "idaho" 的包. 香港就改左個名叫做 'mighty ranger". 其實真正 "idaho" 的意思, 係美國西北部的省 (idaho), 因為該省出名出靚薯仔, 所以又有花名 "potato state", 而 idaho fries 就係炸薯仔磚. 香港做的包今次係加塊薯餅入去足三兩牛肉包, 上鋪洋蔥絲和脆煙肉條. 牛肉下面係芝士一塊和少少甜的牛肉醬汁, 洋蔥面另有甜芥末加醬瓜碎汁.

對老麥又多少有點情意結的. 所以雖然 gourmet burger 開到成行成市我都有時會去食個老麥, 當然有時和女王都會去一下 "tum" 下佢啦.  不過今次出的包和洋蔥圈我覺得可以有不少改進的空間.

既然係賣山幾蚊個足三兩, 就唔該畀多少少誠意啦.  除煙肉夠脆和個芥末醬做得不錯外, 所有嘢都係翻炒,洋蔥包亦只軟不香, 唔夠洋蔥味. 足三兩牛肉唔多 juicy 係一向的事實, 我唔會介意. 不過下面個甜黑椒醬汁和芝士唔夾, 或者咁講, 應該改用 emmental 又或者 montery jack又或者法國式的煙燻芝士 (老麥有用過呢類的芝士架之前, 橫豎都係短期之嘛) 會好好多.

至於薯餅, 始終都係茄汁的朋友, 唔加少少係唔好食的.  所以其實佢可以加返少少同芥末一起用, 又或者改用加入醬瓜碎的 andalouse sauce (個底係白汁加茄醬和蒜茸).

呢度係 idaho potato 的官方網, 入面有o的薯仔配汁的介紹:
http://www.idahopotato.com/

講埋個洋蔥圈 - 兩個字就係 "普通".  不過吃下去比 burger king 的來得大件和鬆一點, 不過比起 triple o 的就差些.  最衰係一定要加大餐焗我飲鬼死咁大杯野飲先有得跟洋蔥圈, 實飲唔晒的.

當然, 一切都係個人意見. 我反而期待下一轉會唔會出埋其他世界各地出過的特別版...

沒有留言: