2011年9月29日星期四

終於開獎...

簡單地說一下.

因為已經知道 「此地不宜久留」, 所以好早已經開始有放一點風, 不過今次竟然唔夠快.

被大老闆急召, 原來各老闆已一早準備好, 就等我決定 --- 遞信. 唔係的話就等郁.

來得比我想像中早幾個月, 聞說是因為公司要搬去一個細點的地方, 縮皮所以乘機郁人.

唔使多講, 即遞啦. 都係遲早的事. 從容就義, 反而一樂, 秘書亦已決定不會留得太久, 幫新的律師只會幫到搵到工為止. 至於其他同事, 真神假鬼都好, 反而替我感到有點不值, 暗地都說老闆們太絕情, 做了十年都一樣落得如此下場, 又說我為他們找客之時又唔見佢地咁o既咀臉云云... 仲提點了私人聯絡方法日後大家交流一下, 什麼 "要幫手或者有問題研究下的話即刻找我" 之類話, 不絕於耳, 不過倒是聽得出當中起碼有三成係真心的.

新地方已經有了, 會以 consultant 顧問形式出現, 當然, 自家生意是重要的, 但更緊要的是, 會無o左跑數壓力, 呢樣係抵晒的; 亦因為已有著落, 所以各新人無需擔心, 不過我想放自己一星期假. XD

呀, 唔記得講畀舊老闆知, 我其實上星期剛接了一位富豪太太委託, 有幾十個物業放售又買入咁, 一半以上係豪宅, 物業共市值呢, 唔太多, 五億幾啦, 去新公司的話, 分到的佣金多過舊公司 10%. 舊老闆你地咁掂, 呢o的客你唔志在o架喇可? wakakaka... XD

書於 2011年9月29日 凌晨5時, 剛掛八跑風球 -- 第一次覺得掛八號 "唔關我事", 哈哈哈哈!! :P