2011年9月8日星期四

反叛.進步.「牛魔魔」

女王又開學了. 今年的班主任是去年也有份教的一位老師 (仲要都係靚女呀o下!), 所以女王都算好快已經適應了.

學校也像去年一樣辦了個迎新日, 由老師和校長介紹學校和班上的人和事. 其實和去年無咩大分別, 唯一係老師提示了, 今年開始會有即日要做, 明天要交的功課; 雖然只是十數分鐘可以完成的作業, 但卻提醒了我們一件事 - 女王開始大個, 開始要 "睇功課", 也是說, 快要準備學呢樣, 學o個樣了...

因為保姆姨姨普通話很好, 所以女王聽埋聽埋, 普通話反而說得清楚, 起碼 (她想說的時候) 大家會明; 不過英文方面, 因為我們自她細個時不想用英語去溝通 (硬係覺得好怪), 所以她英文程度的確係稍遜, 聽得明, 但說得十分好. 因為咁, 我地就幫佢報了某名人學校的英文讀書班當係補習.

之不過女王可能見那班係極小班教學 (得三四個學生), 而且一星期只返一堂, 地點有點陌生; 所以次次去到課室前都會驚驚同埋喊十分鐘左右才慢慢 "收聲". 呢樣真係幾頭痕...

但另一方面, 女王的生活習慣就被我一句無心的話帶來極之長足的進步.

話說有次女王一如平日一樣不肯擦牙, 我就無啦啦說了一句 "唔擦好o的「牛魔魔」今晚o黎鑿你o的牙仔喎!". 之後手舞足蹈的扮起那 "牛魔魔" 來. 女王就即時自動擦牙, "牛魔魔" 之後就會投降同埋 "逃走". 女王甚至抵死到一邊擦一邊 "叫牛魔魔出來, 擦畀佢睇". 間直是有點變態的反叛心理...

後來就將這項 "活動" 進化而成為牛魔魔會將女王不喜歡的食物放在碗內, 之後我就會用低沉的聲線就 "我特登畀你o既. 知你唔食丫嘛, 哈哈哈...". 之後, 好快女王就會將平日不吃的東西放入口內, 仲大大聲話 "睇o下, 我食o左喇". 真係問你死未!? @@"

不過, 雖然用這些反話會使女王好快去守一些平日她會抗拒的規則, 不過... 我依然有少少擔心, 就是女王原來是如此有叛逆性格的一個人, 而且有時我也要一人分飾幾角的來 "tum" 她, 真係驚我自己慢慢變了人格分裂! ><".

沒有留言: