2011年5月27日星期五

講古佬

復活節前數天, 女王國子監的靚女班主任打來找老朽, 初時又以為係女王在校有咩事, 又或者傷風感冒之類, 即係有點緊張.

原來係... 「阿 daddy 你年初咪填o左張 form 話願意返學校為同班同學講故事o既? 我地想睇睇你下星期五下午有無時間回來講囉...」

哦, 係咁o者... 咁講咩先?

「你可以自己揀, 又或者我地準備畀你又得」

咁你揀啦, 你地準備一o的同呢幾星期學校有關o既課題故事啦咁.

...
...

好快, 又到了五月, 佛誕假期那天; 竟然仲未收到老師的故事書喎...!

之後那日我就打去學校, o岩o岩靚女老師行開o左, 之後才回覆說原來她因為又要開咩研討會之類加埋放佛誕假, 唔記得早多幾天畀定書我先. 仲話「今日o岩o岩將本書放左落去女王書包o架喇」

當時我正在 "蛇王" 在某日散庭後出席一個全球同步的試酒會 (哈, 遲少少講呢樣), 正 enjoy 緊之際, 所以只問了今期的主題係「植物」; 未有深究就收線.

返到屋企見到女王書包, 一看...

竟然係「三隻小豬」

究竟三隻小豬同植物有咩關係? 頂多咪係第一隻用草來起屋, 第二隻用樹木o既木材囉!? 真係 r 晒頭.

剩下大半天, 點算好呢?

相信好多小朋友也喜歡迪士尼吧, 就跑了去商務, 又竟然給我在十分鐘內找到一本 winnie the pooh 種南瓜的故事書. 正所謂天命所歸, 就即刻買了下來好了.

用一晚不到的時間去熟習和自己練習, 又用我的專長 - 扮聲 - 來盡量學習在 disney channel 聽到的各人物的聲音 (可惜今次唔係米奇, 始終我扮米奇聲 (廣東話版) 扮到試過連迪士尼的工作人員都話似o既). 真係玩到聲都沙埋.

好了, 之後一天帶女王返學. 之後坐在 reception 等了一會. 一位老師就請我入一間在操場邊的房, 入面好細, 三四十呎左右, 不過可以坐八位小朋友加兩位大人的. 仲有好多好多書. 呢個時候我就將原本學校的 "三隻小豬" 還畀老師, 仲晒命式的將自己帶來的書給老師看. :P

小朋友是逐組帶入來的, 點解唔係自己班房講就唔知喇. 或者, 係怕嘈聽不到, 又或者唔想我見到其他小組的老師教學法o卦...

一進來便是女王那組, 好奇怪, 女王真的和平時的舉止態度都完全不同, 靜晒乖晒咁, 又係細細聲講 hello, 鬼死咁得人鍾意. 而同佢一齊的同學都好勁, 又識叫 uncle 又午安咁. 於是我就開始講喇.

呢班同學都幾頂癮, 我一邊講仲會閘住我又問o的問題, 又自己發功話 "我都有食南瓜呀! 仲有蛋啦, 紅蘿蔔呀..." (!) 又唔好意思唔答咁呢. 所以就遲了少少, 老師都入來一邊影o下相一邊問我 "搞掂未".

好喇, 三扒兩撥埋尾, 同女王講 byebye 先; 之後就係第二組.

呢組入到來, 好明顯, 原來真係分組o既. 今次呢幾位同學, 原來係 "幾舊飯". 咁講好似好衰,但係佢地真係畀唔到反應你o既. 有一位仲一見唔到老師就想喊咁款. 唔通我肥得滯太樣衰?

因為呢組無咩反應, 反而講得快. 準時完成. 第三組和第四組好少少, 有少少反應, 不過就有位同學病病地, 我兼任幫佢抹埋鼻鼻...

一講完四次之後, 差不多大半小時, 我自己都覺得暈暈地. 靚女班主任這時入來問係咪完成晒, 我只識答 「係呀, 我係咪自動消失得o架喇?」 我唔係想撩阿老師, 不過真係覺得... 呆呆地. 同埋, 做幼師真係好勁, 同埋真係要好有愛心先得. 你諗o下, 佢地幾乎日日都要好似我咁將故事重覆三四次, 又或者對住一班可能完全唔識 (or 唔想) 畀反應你的小魔怪/小可愛/小淘氣, 畀著我真係好快碌低!

正所謂相由心生, 唔怪得大部分幼師都係靚女啦...