2011年5月11日星期三

老夫老妻...

復活節假期中有一晚, 去了即將開始化療的姨仔屋企玩 (就佢地方丫嘛, 佢屋企又有部 wii). 玩完之後已經係晚上十時, 飛回家都已經近11時, 女王都要睡了, 手提電話響起, 是外父.

外父大人一向容易動氣, 也是性子急的人. 呢樣係幾十年積落的, 無得改, 也無得救.

今次一打來就說外母不是... 「你外母呀, 頭先食完飯一返到屋企就開門, 硬係發緊夢! 開門又唔記得 "掹" 鎖匙, 我入到屋就跟手鎖門o架嘛. 而家屋內鎖o左, kick 住又開唔到, 條匙又o係出面插住; 你可唔可以來幫我試o下開返呀」係得最尾那句就有禮貌o架o者. :P

呢o的場合, 當然係我呢o的住得近o既去救駕啦. 去到, 有鎖匙也幫不上忙. 因為他們家除鎖匙和大門鎖外, 中間有一度閘, 那抽鎖匙就在已用橫閂閘上的閘和反鎖的木門中間... 而木門的鎖, 少說也有二十年了.

呢個時候, 我覺得, 應該係時候打畀姨仔找定個開鎖佬.

簡直是完全呆掉. 只聽到入面只有外父大大聲, 不過似乎比剛才好一點, 大概因為外母使出一招 "以靜制動", 又 work 喎, 起碼外父無再鬼殺咁嘈. 之後就聽到佢話, 「都係鑿開把鎖喇」, 再之後就係一輪耷釘, 最後十分鐘後就係成把鎖好沉重咁跌落來的聲音.

度門打開, 見到個仲成個雷震子咁款o既外父大人, 連忙入去拎走佢手上的斧頭斬鑿先.

真係咁鬼o岩, 呢個時候, 電話響起, 係姨仔老公:「係咪要搵開鎖?」

「唔使, 而家要防止家暴發生, 一陣搵你」

其實, 今次唔係外母一個錯晒. 佢鎖了匙後, 最後的門閂係由外父閂上的. 不過我當時的目的, 第一件事就係阻止外父火爆下去, 話晒佢老人家都有高血壓嘛.

經過約十分鐘左右的勸導, 外父都無點話外母了. 我都話, 既然把鎖都廿年喇, 而且又咁易壞, 都係時候換喇之類... 妹夫拔少 & 姐夫又打來幫o下口問候一下之類...

又過多幾日, 老朽正在的士, 趕往九龍灣證婚. 電話又響了...

「阿媽媽有無搵你地, 你在唔在家?」係外父大人, 聽得出有點緊張, 卻好有禮的.

「哦? 無事嘛...」

「無... 佢囉, 正話收衫後開我櫃桶放我o的衫, 整到亂晒籠, 成櫃衫跌晒落地... 之後我去沖涼, 出來就唔見o左佢咯, 梗係覺得唔高興啦!」

(咁中間o係o的衫跌落地直至你去沖涼期間發生扣事呢? 呢位阿生做咩唔透露呢o下..?)

「佢無找我地喎」

當下我就打了給所有姐夫 & 妹夫報警, 並請他們代為找一下, 因為我去緊開工嘛.

又咁o岩那天證婚地點之前另一對新人遲了, 所以我也等了一會, 臨開始前幾分鐘, 外父打來. 我剛想說 "o岩o岩準備開工喇爸ba, 一陣打畀你" 時,他說 「佢返o左來喇, 無事喇, 唔阻你住」

之後一天係一早約了拜老婆外家山的日子, 見到外母, 我和姐夫拉佢埋一邊一齊坐一架的士上山, 我地都未開聲, 佢已經話「昨日呀, 我幫佢收衫放入櫃呀, 佢又發脾氣喇, 自己又唔 "擠" 衫, 我 "擠" 又話我亂來, 仲自己將成櫃衫扔晒落地; 嬲起上來我咪走o左去半日囉, 嚇o下佢都好呀!」 (哦, 原來唔係o的衫亂到跌落地...) 「梗係唔會啦, 櫃桶咁深咁咁高o的衫點自已跌晒落來呀」

我同姐夫都話「之後有咩事的話, 你打畀我地, 來我地屋企坐o下先啦, 唔係我地擔心呀」

「唔使! 你以為我會咁傻咩!? 我自己行一陣就返去o架啦! 呢o的係我地之間間中的相處方式來架嘛!」

其實, 平日的外母腍到無人有, 不過發起火來都幾勁o架!

兩公婆, 係咪一定要間中炒o下鑊先會長久呢? 威廉王子大婚, 為他們見證的其中一位是坎特伯雷大主教. 他在接受記者訪問時, 說「兩個人願意在一起, 是他們對於婚姻一套價值觀的認同」似乎, 外父外母用了幾十年時間, 將呢個價值觀發揮得淋漓盡致...