2011年5月16日星期一

趕住趕住...

呢期唔知咩事, 兩星期內一次過出現幾單趕住趕住的證婚 service.

之又咁喎, 並不一定是大家所想的 "趕住生仔". 至於係咩原因, 真係樣樣都有.

有一對是姨仔的書友仔. 靚女一名, 原來係趕住和突然被調升去新加坡的男友結婚, 可以一次過 enjoy 埋公司的 benefit 搞 visa, 但就要以 "已婚人士" 身份過去先得. 呢間公司都幾頂癮...

另一對係一對之前 join o左我 service 的新人介紹的, 新人其中一方原本訂了年尾結婚擺酒, 就係因為即將離開一間公司, 而呢間公司就係有幾日婚假, 仲有一筆少少的禮, 所以就 "食得唔好o徙", 早點註冊, 就算最後拎唔到份大禮, 起碼都有幾日假. well, 老朽就唔太覺得咁係好可取, 因為正所謂山水有相逢, 畀舊公司知你咁玩野的話, 日後未必有著數. 不過新人話既然直頭係轉行, 都無咩機會同大老闆再見到咯, 正所謂不吃白不吃是也. 連佢公司 HR 都叫佢快o的結... @@"

之又有一對, 係屬於 "街客" 打電話來 cold call 的, 係因為不想屋企人煩所以自己跑來註冊的; 因為兩家人一時又話開席簽, 一時又想另外搞. 新人索性跑來簽了字算. 這對人倒好玩. 信風水命理信到十足十, 自己擇了日後 (仲要好趕喎!) 問我可唔可以用那天行禮. 而在和我開會之後, 又覺得我好適合他們. 更抵死的是, 我問他們為何會找著我, 答案就竟然係 "我信個天, 我打個個 list, 暗暗祈禱後 "篤" o左三間, 你就第一個覆我, 仲係親自打來, 又即時答晒我的問題, 所以其他兩間覆我時我都即時 ject o左佢地了". 當然, 聽到呢個答案, 老朽都係人, 已經樂了好半天, 雖然無再減價畀佢地 (有合作過的 wedding planner 話我 service 同第一流那幾位差不多, 叫我加價添呀...) 但係就再用了更多時間和他們開會傾細節, 不另收費就不在話下啦!

其實每次我也會請新人考慮一下, 簽字的意思何在. 地點可以是律師行, 可以是一些簡單但 "企理" 的酒樓等等. 但我真的希望新人 不要因為想 "快點搞掂" 而求其下去. 因為, 婚姻, 是莊嚴的, 婚禮, 也是莊嚴的.

沒有留言: