2011年4月2日星期六

又一間...

前天見到一間都幾大o下的證婚公司 奇妙姻典 無啦啦結業, 一看之下, 發現原來 2009 年 又係 4 月初的時候係另一間 2in1 執笠之時, 當時老朽寫下了一些小貼士, 可以參考一下 這裡...

今次又來一間, 好在相關的律師行家還有良心, 已經 engage 了他們的都照樣為新人證婚, 不過地點就要另擇了.

作為一個都有返少少社會責任o既證婚(監禮)律師, 見到呢個情況呢... 既然如此, 老朽也不妨開個方便之門. 如果你是 book 了奇妙姻典的新人的話, 又或者認識這些新人的話, 可以找我幫手證婚, 如果時間合適的話, 我可以以我收開的一半價錢來幫他們 (唔收又唔得, 因為我已經好 full o下); 條件係一定要給我看到之前 奇妙姻典 的單據. 我也可以開返張單給新人以作日後有需要追討之用 (well, 雖則多數都未必追到... @@") 不過證婚場地我就真係提供唔到 (除非上我工作的律師樓...), 可能要返擺酒地點才行了.

重申一次, 老朽從不在此賣任何廣告 (因為以在下的工作量來算, 實在無必要), 今次肯蝕本賣大包純粹因看了報紙見到有不少新人頭都大埋, 而又知道有其他行家也一樣願意收平價幫手 (咁我都唔算標奇立異丫嘛) 所以才有此打算.

總之就希望所有新人都順順利利啦!

沒有留言: