2011年4月26日星期二

女王下廚

之前在學校, 已從老師身上得知女王有試過將麵包塗上牛油和灑上碎糖, 是為 "fairy bread", 是澳洲小朋友之間頗為出名的 party 小食. 試過在家做一次, 女王也懂 "教返我地" 去做.

上星期復活節放假, 臨放假前一天是女王學校生日會. 那天會比較遲上學, 而當日因為保姆姨姨請了假, 我便也請一天假來陪個女, 順便設計了一份她會愛吃但又有營養的餐單, 也希望她幫手做些準備工作 (這是老師也贊同的). 最後和女王決定以她相當喜歡的 thomas 火車頭 (雖然佢而家鍾意米奇多少少) 做藍本, 做了一份「火車維修站」出來, 不過因為隻碟唔夠大同埋唔夠平, 所以排盤做得有點亂.

先看一下成品去 visualize...



當中的...

火車軌: 香草牛油燒大蝦串, 用一丁點鹽/胡椒粉將虎蝦肉醃了一會, 串起用橄欖油煎至大半熟時搽香草牛油, 之後放入爐低火焗 8 分鐘至牛油融掉便可以了, 不要過火, 唔係的話蝦會硬身.

火車: 忌廉磨菰 (用了 porcini 牛肝菌) 酥皮盒 (vol au vent), 是搓了現成的酥皮, 和加入一些酥皮碎做車身的裝飾, 旁邊的碟皮想厚身的話要加到五六層才夠高. 我只用了四層 (費事整得太大份食唔晒), 餘下未完全解凍的酥皮盡快雪好下次用 (不要等到差不多解完凍才切酥皮, 否則會好黏, 之後就起不到好的酥了)

忌廉就只是用了一罐金寶湯, 開得稠一點, 加上用蒜炒熟的磨菰片煮滾便成.

那煤炭車卡就是: 脆烤麵包條; 做法是將麵包切成方形飛邊, 之後叫女王塗上牛油後再切成條 (切野梗係我做啦), 之後就叫女王搬來那張企凳, 慢火燒熱平底鍋後熄火, 叫個女將麵包條放入鍋中, 輕輕用鉗掃鬆; 不過呢個時候其實女王隻手仔有一次輕輕掃到鍋邊, 有少少熱, 不過無事. 待差不多煎好時就由我取出.



煤炭: 藍莓乾, 可以話係女王至愛之一. 是由她放上去用麵包條砌起的車卡的.

火車轆: 鹽煎對半切開的大帶子. 快火煎野梗係我做返喇.

女王到吃的時候, 因為自己有份整, 食得得別多, 也特別快; 而且也十分開心 (梗係啦, 仲有o的包同埋酥皮都脆脆地!)

不過有樣野就一定要同佢講o既, 就係說明平日不可以自己上爐頭, 一定要有我們大人看管著才可以. 又提起之前辣到一下的事讓她明白.

讓小孩可以參與做東西來吃, 是讓他們吃得更好的一個好方法. 今次都可算係大成功, 仲可以下兩星期回學校幫手講故事時 (係呀, 開學時我和夫人都話幫手, 我講故事, 夫人就幫手搞生日會; 上星期靚女班主任打來請我返去講的) 畀老師睇o下晒o下命... wakakaka...

沒有留言: