2010年4月20日星期二

仁者無敵, 勇者無懼

天下老闆, 多數都係小心眼. 好可惜, 無一倖免.

連自己最熟最老友的老闆, 始終都係 "老闆".

話說老朽公司即將 "搬竇", 正所謂上屋搬下屋, 唔見一籮穀. 老闆們著緊, 是應該的.

老朽今次都爭唔落, 因為家中早約了本週五拜山 (遲了點, 因為有老有嫩, 大家想有車上山的日子才出動), 早知公司下星期搬移, 卻較後才知道要本週 pack 好, 下週一已經要交場, 那就是說, 機場搬遷大行動會在本週後段 "急急展開", 而且要 "急急如律令" 的. * 好不精彩.

事就一定是那麼蹺: 想請假拜山, 自知一早可以執得切東西 (上星期已經執好了私人物品, 只餘公司 file 秘書會幫手入箱), 但老闆可不這樣想.

剛才就老朽 "爭唔落", 係因為上星期五前無早點交放假申請紙, 交的時候又無機會找老闆講清楚: 其實老朽打算掃墓後就會回公司看看有什麼幫手的地方.

但一時忘了, 於是, 假紙今早出現在大老闆眼前時, 他臉色一沉.

卻不是即時宣召我, 而是找好友老闆; 不過當然, 因為老朽之前無機會講, 而今早又遲了點回公司, 所以好友老闆一樣不知情. 就這樣, 老朽被扣了個 "臨危走佬" 的帽子.

據好友老闆後來說, 大老闆當時找他, 連上次老朽做東亞運義工的事也拎出來說, 話老朽掛住出面做義工, 公司條數都未跑完 (當時未夠數) -- 大佬呀, 我一來有假未放, 二來一早應承了, 三來我真係鍾意做義工, 四來我好想參與呢件盛事, 五來我放呢幾天都有回過來工作, 六來我就算那幾天, 也不會有 file 或者律師費由天跌下來, 早點幫我跑完數.

老闆們卻不是這樣想... 說老朽出面搞得義工和其實瓣數多, 說真的還不是三兩次的義工和那些掛名的法律顧問! 真係欲加之罪!

不過, 這個惱人的想法, 只維持了當天左右, 之後老朽想起名句中的名句之一...

「仁者無敵, 勇者無懼」

老朽說到尾都有少少仁心, 講勇, 老朽不多, 還有三斤釘. 那就是 "少少無敵同埋少少無懼" 了.

即刻唔驚, 你地仲要旨意我幫你去 "lum" 客同搵食, 遲早你會知我係幫緊你地幫到公司的, 難道怕你不成!?


*: 律令, 是周朝人士, 來去步速極快, 死後封為電神, 所以有 "急急如律令" 一說, 就是道家符籙派的師傅要命令像律令般快速... 有點像現今的老闆們... -_-"

沒有留言: