2009年8月31日星期一

After the time to say goodbye...

同事的事, 表面上是解決了; 她走的時候雖然不開心, 但係我們都好言相勸, 我也主動和她傾了差不多半小時. 不過, aftermath 永遠不會是一天半天的事.

其實由開始決定o左做呢一件事, 我已經知道會有好多 adverse 的 comment.

但係, 我一向都係希望慢慢去解決的, 從來無諗過愈來愈麻煩.

我一直都不希望做一個衰人, 但今次, 似乎這隻不生不死的貓, 我食硬了.

我已經向同事等人交代過係我和那位同事唔夾, 所以不能再找她幫我手; 而事實上, 她在幫我手時雖然 「甩晒轆」; 但我也覺得她是有機會和其他人合得來的. 因此有需要的話, 我不介意為她推荐. 但 termination 的細節 (即係用何方法去 "郁" 人)上, 的確不是我希望的程序; 而是制度上的安排.

不過, 到了我今天回到公司, 似乎大家出來的版本又不同了. 大概部分同事一邊聽過是我的決定, 但又聽o的唔聽o的, 於是又以為係公司的決定. 我已經講過, 公司之前問過我會不會在另一位律師辭職後找這同事幫手做我秘書, 我已說過, 在經過之前一段時間的合作後, 我決定不會的了. 因為我和她實在未能成功合作, 雖然我心底覺得, 呢位(舊)同事係 "乖女" 來的.

今天不少同事繼續問起, 老朽就只會話 "係呀, 同佢工作上太唔夾" 算了, 因為, 呢個話埋都係事實來的. 之但係, 似乎我講出來, 部分同事不太相信, 或許, 平日的老朽, 太喜歡說笑, 也太 "親民" 了; 大家估不到, 原來老朽可以板起臉來.

傳回老闆耳朵, 老闆之一又召了老朽, 再照一次肺, 說老朽處理不善... 但是, 公司之內, 老朽聽埋聽埋, 總有些好心做壞事, 諗埋o的 "屎橋" 的人, 今次大概又係被同事亂諗o野, "過了一棟"...

天呀, 我真的只是將事實講出來, 同事不信, 老朽有何奈何呢...

總之, OK, 這樣的話, 我決定唔出聲住喇. 要做的事, 已經太多也太煩. 經此數日, 老朽又變得 "化" 了不少.

沒有留言: