2009年2月5日星期四

廣祥泰豉油 vs 私製蠔油

香港都有不少人愛吃海南雞飯, 不過知道海南雞分星馬泰幾種不同口味和醬料的人不多, 知道用邊隻醬的人更少.

新加坡的海南雞飯以文華酒店, 逸群和文東記為首, 他們用的都是一隻黑黑甜甜的老抽來蘸雞, 廣祥泰算是此 "黑油" 中的佼佼者. 濃濃甜甜的, 「掛」在雞上, 而另外也可作炒正宗粿條用 (正宗粿條即係潮洲話 "貴刁", 其實並不辣, 反而是甜豉油味的). 上次鏞記會的大狀之一早前往新加坡走了一轉, 老朽提供了數個美食地方, 大狀謂答謝小弟故千里送鵝毛, 等小弟都可以在家中自製星城海南雞.

浸製海南雞倒是知配方而未正式試過, 或者試完 ok 的話再分享. (成年前的那篇《燻雞》都係試了兩次覺得 ok 先敢 post 出來)

老友鮑魚先生每年都會和小弟互送古怪食品, 聖誕節老朽已送了半份 (都成半 kilo) 的馬會鵝肝醬, 有來有往, 鮑魚先生在農曆新年前將一罐 "電油罐" 交給小弟, 是之前試過一次的流浮山朋友自己製作的蠔油的 "完整版", 另加鮑魚先生家製蘿蔔糕一底.

此電油罐去年試過, 清甜蠔味, 世上無雙 -- 老朽唔係誇張, 呢 "罐" 蠔油, 可以打低晒乜記物記, 連九龍醬園或者鉅利又或者廖氏等等都未必係佢對手. 今年有幸再次食到, 真係福份!

呢幾日都係就咁淥菜點蠔油食算了! :)

2 則留言:

Solo 說...

你搞到我都好想試下飲電油!!唔係,係蠔油﹗我不嬲唔太鍾意食蠔油,乜記物記一係太咸一係太滯,有D甜到舌頭發麻,唔知你呢罐係咪真係咁仿如天物???:p

覆返你, 我冇驗傷, 真係蠢左, 明明知道應該記低車牌、保險等等, 但真正發生的時候, 個腦係function唔到囉...

多謝鼓勵,近排小妹實在太心不在焉,失婚了。

老朽 說...

唔... 但係想買又唔容易 (因為係私製), 畀又畀唔到你喎...
搞笑o既係, 呢罐o野, 食到咁上下, 黐o係邊位同頂位的那些, 我們會食唔到, 於是千方百計咁用小匙去 "撩" 佢...

其他的事, 我在你 blog 下篇才覆你好了, 因為呢度好似無你那邊咁可以 set 私人回覆 (或者我未識 set)