2009年2月12日星期四

抱著你...

原本好眼訓, 不過剛剛發生的事使我想寫一寫...

這幾天我阿女王都係開始鍾意企在她的床仔上, 雙手扶著床欄, 又不知何解, 這兩天好像唔使訓咁, 日日訓加埋都唔知有無十個鐘, 叫人多少有點擔心.

今晚又係咁, 食埋11點幾那支奶 (足 7 安 (210ml) 了), 之後開始 "卒眼" "搲頭" "耷耷頭" -- 都是些嬰兒代表想睡的動作. 於是就抱她入房, 點知搞足半個鐘, 女王都係想起身, 按佢返落床就喊... 企起身呢就尖叫同埋笑... =.=

最後, 我都係投降, 都係要抱.
(至於老朽夫人, 因太倦關係, 老朽著她先睡. 並非夫人麻木)

抱著行o下行下, 又走出露台睇o下街. 等了十多分鐘, 終於一頭裁在老朽膊上, 睡著了.

或者, 其實女王不是曳曳, 也不是想表演佢而家識企, 可能, 她只是想說「爸爸, 抱抱!」 (寫到這裡, 老朽竟然開始眼濕濕...)

但通常, 做父母的總想嬰孩早點可以自己睡. 所以有時會避免抱得太多. 不過, 人就係鍾意矛盾 - BB 細個時你想佢快點大個, 大個呢, 就會想佢好似細個時咁... 唉!

不過, 抱著她時, 女王又會望望o下, 之後就會好嗲咁俟過來. 老朽一定會珍惜呢一幕, 因為, 可能幾年, 又或者十年八載之後, 女王都唔會再 show 我抱了.

又, 老朽和夫人有個特別的動作, 就是每天就算好辛苦又好, 病緊又好, 都一定會和她來一個擁抱.

早前外國有個 big hug 的行動, 傳了過來香港, 雖然回應的人不多, 卻是很受落.

人好奇怪, 生出來就會有依賴性. 在擁抱時, 你知道和你擁抱的人在支持你, 人也會變得安心, 踏實.

不如大家都考慮o下搵個人來抱抱丫!
(老朽估明天如果無啦啦抱著老媽子的話, 佢一定會大叫「吁! 衰仔, 撞鬼咩你!」)

沒有留言: