2009年2月15日星期日

情人節的節目...

1) 證婚
2) 煮飯
3) 湊女
4) 發燒...!

今日下午去了薄扶林的伯達(大) 尼堂證婚. 介紹我的是教會的朋友, 不過因為雙方都無領洗, 故不在教堂行禮, 卻見到不少教會的朋友到場.

不是第一次去這裡了, 不過之前都是以朋友的 wedding planner 或者兄弟的身份出現, 今次站的位置不同, 感覺也很不同, 以主禮的身份站在昔日的祭台上; 總是覺得自己像是和百多年前的法國外方傳教士和神父在對話神交一樣, 「感覺良好」.

今天的新人, 男的係成熟型, 真係型o個隻, 長髮加鬍子卻一點都不老餅或者 "縷憂"; 新娘子係相當之小鳥依人的可愛女生, 他們年齡相差十多年, 但係外表睇唔出.

到禮成之後, 新人 "發表重要講話", 反而係新娘說出了一句 "我多謝 daddy mummy, 佢o地畀o左個好好的榜樣我, 我要做得比你們更好!" 一邊講, 一邊見到有喜悅的淚水滲出, 說話不多的新郎好細心, 今次帶了紙巾 (之前幾次的新郎哥, 提o左都唔記得帶...) 老朽覺得呢一剎那, 恨自己無帶相機去捕捉呢個浪漫的一刻.

回到家中當係係煮飯仔. 是日菜單極之簡單, 只係之前整過覺得不錯的西餐...

日式番茄沙律 (加日本醬油汁加洋蔥即成, 反而係番茄要買日本溫室那種)
番茄湯 (純粹係開罐頭 -- 又係番茄!)
美國西冷扒配迷迭香焗新薯 (太太話整塊和牛太肥喎, 美國扒有肉味o的)
甜品就係... 哈哈, 竟然畀我搵到康怡吉吉島超市有急凍的 Macaroon 賣! 而且一百蚊有12件. 4 款味包朱古力, 桑子, 開心果和檸檬. 解凍後一開...



當然, 同中環 Antique, Chocolux, 仲有 Gouter de Bernadaud 比, 梗係差少少, 但係一舊水十二件, 仲想點?

奇就奇在, 吃過飯後, 無啦啦覺得成身軟晒, 之後探探熱, 又一百度, 無啦啦又病過...!! ><" (剛剛吃睡了兩小時, 所以仲寫到野... 之後又倒頭大睡!)

沒有留言: