2009年2月17日星期二

呢樣小食... @@"

在金鐘的 "偉大" 見到, 即管一試...


原來都係普通 onion rings... 其實個味同o係 Burger King 食完全唔同... 雖然都唔差, 不過見包o野幾得意所以都影上來... 十八大洋, 抵唔抵就真係見仁見智喇...

2 則留言:

閒人乙 說...

一等兵向元帥報告, 其實我已來到這裡一段時間, 其實之前係想知道一些做律師的趣聞和知識, 不過這裡似乎係感性多於理性, 但是又可以用另一角度看事情, 唔錯..唔錯, 請繼續分享生活中的點滴....

老朽 說...

呵呵... 謝謝來訪先! 相信你是「小魔怪」的主人閒人乙了?

此處正名為 "正義道101號" 其實就是想以一個較遠距離的角度看法律 (金鐘正義道只有三幾個街號), 但係講真, 律師都係普通人. 一樣有興趣, 家人, 而且對事情的看法也不見得會特別高, 反而有些行家會轉了牛角尖呢.

閣下對律師有興趣, 莫非...?