2009年2月20日星期五

好戰份子...

已經三年無打 wargame 了.




八年前第一次收到律師樓的一點 commission, 跑了去旺角廣華街買了一支電動氣槍, 是奧地利的 AUG (說出來大部分朋友都唔知係乜, 不如畀張型仔相你們睇o下... 張相好似係老友菲利大王影的, 連我都覺得都算係 ok 型喎 - 因為遮o左大半邊面!)



之後就自己一個人膽粗粗去打 wargame, join o的氣槍店的團, 不過一直都無固定的槍友.




打 wargame 最最最講求的不是你支槍有幾勁或者係裝備有幾型, 而是自律, 因為不論是我玩開的 BB 彈或是油漆彈, 都需要有自己中彈後 "認死" 的規定. 不過好多時人就係有人性, 好多時都玩到火起, 就是因為有人中彈不認死 (唔好話呀, 漆彈都可以唔認o架!). 直到後來 (差不多 2002 年了) 在網上碰上一班玩得比較公正的老友, 就開始了參加他們的 "隊伍".




一班老友, 不講究衣飾 (老朽一向鍾情德軍制服, 不論是二戰或當代, 但其他朋友真係雜牌軍, 咩都有), 但玩得認真之餘, 知分寸, 好多時更有 "未打先死" 的現象 - 即明知自己死梗, 無謂中彈痛多一o野, 故提早認死之謂.




隔一兩星期就打一次, 當時的老朽, 比現在身形 fit 得多.


不過到 04 05 年結婚後, 打少了, 有時兩個月先打一次, 蓋因夫人不喜星期日無人陪. 而自年多前夫人有喜, 懷了女王後, 更加完全未有步入戰場, 擁有的成排氣槍都開始缺油生鏽, 慘不忍睹!





究竟, 老朽幾時先有得再打 wargame 呢...? 不如大家來個競猜遊戲, 猜中者有神秘獎品乙份...

1 則留言:

匿名 說...

快o的返出來打 game 啦... 等緊你!!
~ir