2009年2月24日星期二

最後一輪面試...

早兩星期收到義工局的 email, 話想老朽繼續幫手做 last 一 round 的東亞運義工 interviewer. 仲話今次 in 特別多人, 而且一次開十組 group... 似乎有點趕, 日期由3月7日去到3月22日, 總共 6 days. 上星期尾又補多個電話來話急 call -- 因為唔夠人幫手 in.

當然, 老朽極想幫手, 但係撞正 3 月, 比較多證婚 (咁結婚都係星期六日多嘛), 又要湊女, 仲有早幾日咪話收到個 email 話義工領袖 training o既... 又係撞時間... 我都未知去唔去到呢.

其實 in 義工自己係好開心的, 仲開心過返工搵錢, 因為大家都係出心做事的人; 仲記得之前其中有一次 interview, 當中有一位有禮而且長得很標緻的女生, 有一位 interviewer (是女士來的, 說穿了避免誤會) 暗暗在紙上寫了 "禮儀小姐!" 四個字加個感嘆號; 我們幾個 intervieweres 都忍俊不禁, 齊齊爆笑, 但係又要忍住, 搞到一班義工 candidates 望住我們搲晒頭.

不過今一水已經係三月, in 得來 train 得來, 已經 10-11月... 12月就係東亞運喇喎, 會唔會急o左少少呢...?

大佬, 乜突然間, 成個 game plan 好似落雨收柴咁趕o既... 有o的驚喎...!

沒有留言: